گول فروش برنج با آرم و قیمت ارزان را نخورید! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
گول فروش برنج با آرم و قیمت ارزان را نخورید!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، در حالی که دولت از فروش برنج با تعرفه دولتی خبر داده اما برخی از شرکت ها و اشخاص در بازار در اقدامی عجیب برنج ایرانی را با تایلندی و برنج های بی کیفیت وارداتی مخلوط کرده و در کیسه هایی با اسامی زیبا و معروف با قیمت پایین به فروش می رسانند.

اطلاعات خبرنگار ما حاکی از آن آست که برنج اعلا هاشمی کیلویی ۱۰۰ هزار تومان به بالا و پرمحصول ۶۰ هزار تومان از مناطق شمال کشور خریداری می شود و به شهر های مختلف ارسال می شود و به دلیل مخلوط شدن با برنج تایلندی و خارجی ارزان با قیمت فوق العاده پایین به فروش می رسد. به طور مثال شرکت برنج … برنج با کیفیت ایرانی را با خارجی مخلوط کرده و به قیمت ۸۹ هزار تومان عرضه می کند و گویی به دلیل عدم نظارت بر کیفیت فروش در بسته های شیک در فروشگاه های زنجیره ای با تخفیف ویژه به فروش می رسانند.

اما کار به اینجا ختم نمی شود و سودجویان بازار حتی برنج پر محصول ایرانی را که یقینا با تایلندی نوع “بی” مخلوط شده را تا کیلویی ۳۵ هزار تومان می فروشند و این خود یک خیانت به تولیدکنندگان و کشاورزان خطه شمال می باشد.

مصرف کنندگان می توانند برنج تضمین شده و خالص ایرانی را با مهر تعاون روستایی و بازرگانی دولتی ایران را از فروشگاه های زنجیره ای خریداری نمایند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false