اضافه کاری 400 میلیون تومانی کارمند صندوق ذخیره فرهنگیان! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
اضافه کاری 400 میلیون تومانی کارمند صندوق ذخیره فرهنگیان!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده (خبرنگار ضدفساد) روزنامه نگار نوشت: پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان اضافه کاری برای یکی از مدیران ارشد صندوق ذخیره فرهنگیان هرچند در میان اخبار فساد، سوء مدیریت ها، تخلفات و سوء استفاده از موقعیت در کشور شاید ناچیز باشد اما وقتی مسئولان مدعی هستند دیگر در این صندوق سوء مدیریتی مشاهده نمی شود جای تامل دارد.

بر اساس مدارک موجود یکی از کارکنان شرکت کیمیای پارس خاورمیانه (سرپرست منابع انسانی) از زیرمجموعه های پتروفرهنگ و صندوق ذخیره فرهنگیان حدود 200 میلیون تومان ناقابل بعنوان اضافه کاری برای فقط 5 ماه دریافت کرده که با یک ضرب ساده برای 11 ماه مبلغی بالغ بر 440 میلیون تومان محاسبه می شود که برای پست سرپرستی یکی از زیر مجموعه های صندوق رکورد تازه ای محسوب می شود.

لازم به ذکر است پس از ورود مدیر عامل، حکم حقوقی این کارمند به یکباره از مبلغ 33 میلیون تومان به 120 میلیون تومان در ماه، آن هم به بهانه انتقال به منطقه جنوب کشور افزایش یافته در حالی که گفته می شود محل خدمت او بیشتر در تهران است.

البته باید عملکرد مدیرصندوق و فرد مورد نظر را ارزیابی کرد که این مهم برعهده رئیس سازمان بازرسی کل کشور است.

شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ پتروفرهنگ در سال 1386 تاسیس شد. پروژه واحد 1.650.000 تنی متانول گرید AA در زمینی به مساحت تقریبی 7.4 هکتار در فاز دوم پتروشیمی (عسلویه) از پاییز 1394 آغاز و در 7 خرداد 1399 به بهره برداری رسید. این شرکت از زیرمجموعه های صندوق ذخیره فرهنگیان است.

رسانه و خبرنگار بر حسب قانون و وظیفه آنچه که موجب پرسشگری و مطالبه گری در باب شفافیت و مبارزه با فساد است را منتشر می کند و انتظار دارد که مسئولان پاسخگو باشند.

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false