درخواست یک کارآفرین از زندان یاسوج به اژه ای و منتظری | دادستان یاسوج را بخواهید توضیح دهد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
درخواست یک کارآفرین از زندان یاسوج به اژه ای و منتظری | دادستان یاسوج را بخواهید توضیح دهد

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، پیمان مندنی پور که محکومیت او به اتمام رسیده و دادستان یاسوج به دلایل بازگو نشده اقدامی برای آزادی او انجام نداده است در پیامی به خبرنگار ضدفساد نوشت: برای آقای محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه و محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور بنویسید که در دایره نظارت و مجموعه اجرای احکام تحت نظر دادستانی یاسوج چه حادثه ای رخ داده است و ماجرا چیست؟ چرا رسانه ای نمی کنید؟ آن وقت آقایان از اجرای قانون حرف می زنند؟ آقای اژه ای و آقای منتظری از دیدگاه من تصور می شود که دستگاه قضایی هیچگاه به دنبال مبارزه با فساد نبوده زیرا ریشه اصلی فساد درون خود دستگاه قضایی است که البته حضرتعالی در حال شناسایی رفع آن هستید. اما انگار این رویه تبدیل شده به محلی برای تسویه حساب های رقبای سیاسی واقتصادی که باید در مورد آن تحقیق کرد.

من اگر بخواهم از برخی مراودات سخن بگویم تشویش اذهان عمومی خواهد شد. سکوت چندساله ماصرفا به دلیل لکه دار نشدن برخی چهره های مخلص به نظام و ولایت فقیه است.آقای اژه‌ای و آقای منتظری برخی قضات و ضابطین مجموعه های شما که بعضا شناسایی و دستگیر شدند و شاید برخی همچنان شناسایی نشده باشند روی اشخاصی که آنها را مفسد می نامند را سفید کرده اند. بیائید برای شما بازگو کنم و حرف برای گفتن دارم.

آقای خبرنگار خیلی دلتان می خواهد بدانیدکه من کی هستم و بابت چه چیزی در زندان به سر می برم؟

من بابت دوستی و شراکت بابرخی چهره های سیاسی و اجرایی و اقتصادی برایم پرونده سازی شده تا با تشکیل پرونده های سوری مالیاتی و تعزیراتی بخش زیادی از اموالم رابه نفع آقایان رفیق مصادره کنند و برخی هم به یغما بردند.

و حالا با ایجاد چند پرونده کیفری خودم رانگه داشتند و واسطه می فرستند که بافلان نهاد ها و فلان افراد سازش کن که خیر و آزادی در این است.

آقای خبرنگار بنده متهم و یا محکوم هیچ یک از پرونده های کلان اقتصادی نیستم.

پای یکی از شرکت هایم را به یک پرونده کلان ارزی کشاندند تا اموال چشم گیرش رامصادره کنند. خودم راهم بابت پرونده های سوری کیفری نگه داشته اند تا بافلان آقا…… سازش کنم.

صدای من را به آقای رئیس قوه قضائیه و دادستان کل کشور برسانید تا دادستان یاسوج را بخواهد تا او برای ایشان توضیح دهد داستان پیمان مندنی پور را برای چه در زندان نگه داشته اید؟!

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false