بیش از 20 سفره خانه و قهوه خانه در شهرری پلمپ شدند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
بیش از 20 سفره خانه و قهوه خانه در شهرری پلمپ شدند

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، در اجرای طرح امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی با حضور سرهنگ «محمد قاسم طرهانی» فرمانده انتظامی شهرستان ری، جانشین فرماندهی، سرهنگ احمدی رئیس پلیس اطلاعات شهرستان ری، اصغر طریقت رئیس اداره اماکن پلیس اطلاعات شهرستان ری و نیروهای پلیس اطلاعات و یگان عملیات ضربت از 28 قهوه خانه و سفره خانه و بوستان در شهرری بازدید و اماکن دارای تخلف و جرم پاکسازی شد و تعداد 20 واحد صنفی هم پلمپ شد.

بر اساس این گزارش این اماکن به دلیل مشاهده کشف حجاب، تخلف، نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین از سوی پلمپ شده اند. در میان اسامی این واحدهای صنفی که از سوی خبرنگار جامعه خبر مشاهده حضوری شده است نام رستوران و قهوه خانه های معروف شهرری اعم از «بام ری»، «آبشار»، «آرین»، «ژاگلین»، «قائم»، «قصردنیا»، «یاران»، «ملک ری» و «حاج بابا» مشاهده می شود.

وفق ماده 27 قانون نظام صنفی واحدهای صنفی در صورت عدم داشتن پروانه کسب پس از چند نوبت اخطار پلمپ می شوند و اگر هر یک برای بار دوم پلمپ شود باید پروانه کسب صادر شود این در حالی است که برخی از این اماکن بیش از 5 سال است که به طور زیرزمینی فعالیت می کنند که بر اساس گزارش های بازرسان در سالهای اخیر تعداد آنها بیش از 400 واحد صنفی است.

جالب آنکه اتحادیه کباب شهرستان ری برای بازشدن پلمپ آنها نامه های زیادی صادر کرده که درست و قانونی نیست.

بیشتر بخوانید:

جزئیات حمله اشرار به یک کله پزی در شهرری | پای یک خبرنگار در میان است؟!

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false