محسن هاشمی: قرار نیست لیست جدیدی در خصوص انتخاب شهردار تهران رو شود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، محسن هاشمی در پاسخ به پرسشی در خصوص اینکه گفته می شود حلقه اصفهانی ها در حال انتخاب شهردار هستند، گفت: قطعا چنین چیزی صحت ندارد و اینها شایعاتی است که در فضای مجازی عنوان می شود و به نظر من تخریبی است و اتحاد و انسجام شورا را تحت تاثیر قرار می دهد. نظر همه افراد مهم است و پشت این موضوعات توطئه ای نیست.

هاشمی در خصوص اینکه آیا این هفت گزینه نیز کابینه خود را معرفی می کنند، گفت: در خصوص معرفی کابینه دچار سوءتفاهم شده اید و قرار نیست این هفت نفر کابینه خود را معرفی کرده، بلکه در مرحله ای که دو گزینه نهایی معرفی می شوند در مذاکرات با اعضا و کمیسیون ها که به صورت جزئی تر برنامه ها ارائه خواهد شد، شاخص های تیم کاری معرفی می شوند و قرار نیست نامی مطرح شود بلکه قرار است مشخصات آنها اعلام شود.

رئیس شورای شهر در پاسخ به این پرسش که آیا می توان از سخنان وی که شورا نقش تشریفاتی دارد این برداشت شود که تصمیم گیری ها در جای دیگری انجام می شود، گفت: این برداشت از سخنان من اشتباه است بلکه منظور من این بوده که این نهاد بیست ساله هنوز اختیارات کامل خود را برای نظارت ندارد و یک سوم مسئولیت های قانونی شوراها به آنها تفویض شده و دولت و مجلس باید برای آن فکری کنند.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در این رابطه که آیا لیست پنهان دیگری وجود دارد، گفت: هیچ لیست پنهانی در خصوص گزینه های شهرداری وجود ندارد.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false