تاج: لباس تیم ملی شبیه زیر پیراهنی نیست - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، مهدی تاج در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال بانوان با بیان اینکه پیراهن تیم ملی در جام جهانی روسیه وارد ایران شده است، گفت: از این پیراهن در جریان دیدار با ازبکستان رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیراهن ها طرح دار است و ساده نیست، تاکید کرد: اینکه می گویند پیراهن تیم ملی در جام جهانی شبیه زیرپیراهنی است، درست نیست. پیراهن هایمان طرح دار است. فکر می کنم ۲ هزار صفحه در رابطه با پیراهن تیم ملی انتقاد شده است اما پاسخ می دهیم و می گوییم این پیراهن ها ساده نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با طرح یوزپلنگ بر روی پیراهن تیم ملی برای حضور در جام جهانی گفت: در حال تلاش در این زمینه هستیم و مذاکراتی با فیفا انجام داده ایم. یک بار در رابطه با پیراهن از فیفا تاییدیه گرفته ایم و اگر فیفا در این زمینه (برای اضافه کردن طرح یوزپلنگ) موافقت کند، این کار را هم انجام خواهیم داد.

تاج با بیان اینکه پیراهن های تیم ملی از کیفیت خوبی برخوردار است و در کل خوب به نظر می آید، یادآور شد: کیفیت پیراهن های تیم ملی از بهترین های دنیاست. آدیداس برند عالی است که از آن برای تولید پیراهن های تیم ملی استفاده کرده ایم، باز هم می گویم پیراهن خیلی ساده نیست.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false