طرح زیباسازی و تغییر سنگ مزار منافقان آغاز شد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
طرح زیباسازی و تغییر سنگ مزار منافقان آغاز شد!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، شهروندان و گروهی از خانواده شهدا و ایثارگران با ارسال تصاویر متعدد اعلام کرده اند که در دوسال گذشته بسیاری از قبور عناصر ضدانقلاب و دشمنان جمهوری اسلامی ایران بازسازی شده در حالی که پیش از این فاقد سنگ مزار یا نام و تصویر متوفی بود.

جالب آنکه در روی برخی سنگ قبور عناوینی مانند «شهبرشاه» هم مشاهده می شود. در جدیدترین فیلم ارسالی از سوی خانواده شهدا نشان داده می شود که جواد تاجیک مدیرعامل بهشت زهرای تهران منصوب علیرضا زاکانی شهردار تهران چطور خواهان این کار بودند یا چطور متوجه نشدند؟ در حالی که رهبرانقلاب بارها فرمودند طوری رفتار کنید که جای جلاد و شهید عوض نشود.

این اقدام بهشت زهرای تهران در حالی است که چندی قبل هم گزارشی از مناسب سازی قبور شهدا در قطعه 50 با حضور کارگردان افغان و قرارداد چند میلیاردی با یک شرکت تازه تاسیس افشا و رسانه ای شد.

بیشتر بخوانید

فیلم | با دستور مدیر بهشت زهرا(س) افغان ها به جان سنگ قبورشهدا افتادند

گروهی از خانواده شهدا و ایثارگران خواهان رسیدگی فوری به جریانات و اقدامات در بزرگترین گلزارشهدای کشور و گورستان پایتخت ایران دارند.

در این گزارش تصویری (دانلود و مشاهده فیلم) که سایت خبری شهدای ایران آن را منتشر کرده، قبوری مانند تیمسار فخر مدرس (رئیس دادرسی ارتش شاهنشاهی)، نادرجهانبانی از اعدامیان سال 57، عباس هویدا نخست وزیراعدامی شاه، سرگرد قوامی از اعدامیان سال 57 و منوچهر خسروداد نشان داده شده است.

شهدای ایران

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false