فیلم | با دستور مدیر بهشت زهرا(س) افغان ها به جان سنگ قبورشهدا افتادند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
فیلم | با دستور مدیر بهشت زهرا(س) افغان ها به جان سنگ قبورشهدا افتادند

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، رهبرانقلاب در مورد موضوع یکسان سازی قبور شهدا و اعتراض گسترده خانواده شهدا فرمودند: یکی از کارهای بدی که بعضی از مدیران گلزارهای شهدا انجام میدهند، این کار غلط یکسان‌سازی قبور شهدا است. این [جا] خوب است؛ همین درست است، بیایند صاحبان این شهدا، پدرانشان، مادرانشان، فرزندانشان، همسرانشان، علامتی داشته باشند، عکسی داشته باشند، این خوب است. این شکل، شکل طبیعی است. هیچ لزومی ندارد که ما این [علامت‌ها] را صاف کنیم، به خیال اینکه میخواهیم زیباسازی کنیم. زیبایی هر جایی و هر چیزی به حَسَب خودش است؛ زیبایی انسان، زیبایی باغ، ‌ زیبایی قبرستان، زیبایی هر چیزی را باید به حَسَب خودش محاسبه کنیم.

سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار نوشت: برخلاف اظهارات رهبرانقلاب تیم علیرضا زاکانی شهردار تهران و تاجیک مداح اهل بیت و مدیر بهشت زهرا(س) تهران گویی توجهی به این فرمایش نداشته و به نوعی دارند گفته های رهبری را دور می زنند. این فیلم نشان می دهد که اتباع افغان بعنوان کارگران شهرداری تهران در حال کندن و جابجایی سنگ قبور شهدا با هیلتی (دستگاه تخریب) به اسم یکسان سازی هستند.

من واقعا نمی دانم چه بگویم؟ چند قطعه شهدا مشخص است و بعنوان یک موزه طبیعی از دوران دفاع مقدس به یادگار مانده و خانواده شهدا با همین شیوه و تصویر با آن زندگی کردند. اینکه بخواهیم به هر نحوی دست به ترکیب آن بزنیم دستکاری در موزه طبیعی و خاطره سازی خانواده شهداست.

چه اصراری است که باید یکسان سازی شود؟ چرا می خواهید تصویر دیگری از قبور شهدا بسازید؟ برنامه شما بعد از یکسان سازی چیست؟ تبدیل قبور به یک سنگ نوشته بدون ویترین ها؟ حالا چرا از افغان ها استفاده می کنید؟ بر چه اساسی مجوز استفاده از کارگر افغان دارید؟ چرا اینقدر بهشت زهرای تهران خودمختار شده است؟

آیا بهتر نیست خدمات بهتری به زائران بهشت زهرا(س) ارائه کنید؟ سرویس های بهداشتی، خدمات رفاهی، خدمات درمانی و غیره شما استاندارد و درست است؟ حمل و نقل عمومی دارید؟ این همه نقص و ایراد را رها کردید وارد گلزار شهدا شدید؟ چقدر هزینه می کنید؟ پیمانکار کیست؟ چه کسی منفعت می برد؟

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false