جرم کلاهبرداری و نکات مهم آن با وکیل نادری - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
جرم کلاهبرداری و نکات مهم آن با وکیل نادری

کلاهبرداری یک شیوه سنتی مرسوم است که از گذشته تا به امروز دست خوش مصادیق بسیاری شده است و شاید بتوان ادعا نمود با روش‌های نوین، این جرم که روز به روز دامنه آن همراه با انسانِ مدرن، پیشرفت جوامع و تکنولوژی پهناورتر می‌شود، این قبیل از مجرمان این جرم بتوانند رویاهای آدمی را نیز از چنگ وی خارج کنند.

در مقاله حاضر سعی ما بر این است بهترین وکیل کلاهبرداری که یک عنوان کلی از مباحث کلاهبرداری می‌باشد برای شما معرفی و ویژگی‌های آن را به اختصار بیان کنیم. در ادامه با وکیل نادری ، متخصص در امور کلاهبرداری همراه باشید…

تعریف مختصری از کلاهبرداری

کلاهبرداری در معنای کلی آن، به معنای بردن مال متعلق به دیگری با استفاده از حیله و تقلب است که گاهی این حیله و تقلب می‌تواند همراه با جرایمی نظیر جعل هم رخ بدهد.

در واقع قربانی با رضایت و اعتماد، مال خود را دودستی تقدیم کلاهبردار می‌کند.

مجازات کلاهبرداری ۱ تا ۷ سال حبس و جزای نقدی به اندازه مال برده شده و رد مال می‌باشد.

این جرم همراه با مانور متقلبانه، یعنی همان استفاده از عنصر فریب ،حیله و تقلب صورت می‌گیرد و مال‌باخته از وجود این عناصر بی‌اطلاع است.

 

کدام جرایم می‌توانند کلاهبرداری محسوب شوند؟

  • زمانی که یک ملک را به دیگری به عنوان مال خود معرفی کنیم.
  • افرادی که با تبانی کردن به عنوان شخص سوم دعوایی را در دادگاه مطرح می‌کنند.
  • اقدام برای انحصار وراثت که خلاف واقع باشد.
  • اقدام به تقسیم منافع موهوم شرکت.
  • زمانی که سهم الشرکه به صورت متقلبانه تقویم شود.
  • و…

با چه روشی جرم کلاهبرداری را شناسایی کنیم؟

نکته‌ای که در این جا حائز اهمیت می‌باشد این است که، افراد گمان می‌کنند اگر فردی با صرف دروغ گفتن  مال آن ها را ببرد مرتکب کلاهبرداری شده است.

در صورتی که صرف دروغگویی نمی‌تواند موجب تحقق جرم کلاهبرداری باشد و تحقق آن نیاز به مانور متقلبانه دارد که تشخیص آن تنها با داشتن یک وکیل کلاهبرداری میسر است تا بتواند با بررسی دقیق ،روش‌های رسیدن شما به مال از دست رفته را شناسایی کند و شما را در مسیر بازستاندن اموالتان یاری نماید.

کلاهبرداری از دسته جرایم مقید است، یعنی وقوع آن منوط به یک نتیجه خاص که بردن مال دیگری است می‌باشد و یا می‌تواند از صورهای خاص کلاهبرداری به شمار آید که فقط یک وکیل کلاهبرداری می‌تواند آن را به خوبی شناسایی کند.

این جرم اغلب اوقات در قلب معاملات رخ می‌دهد که با روش‌های گوناگون و انواع کلاهبرداری‌های مختلف، می‌تواند با ایست معاملاتی همراه باشد که فقط یک وکیل حاذق کلاهبرداری راه درمان آن را می‌داند.

کلاهبرداری اینترنتی

این شیوه از کلاهبرداری همراه با انسانِ مدرن شیوع پیدا کرده است و این گونه است که کلاهبردار با آگهی کردن درسایت‌های مختلف، اجناسی را به اشتراک می‌گذارد و از این طریق مال قربانی را به چنگ می‌آورد و البته شیوه‌های متداول دیگری نیز وجود دارد که از گفتن آن به جهت طولانی شدن مبحث خودداری می‌شود.

وکیل کلاهبرداری کیست؟

وکیل کلاهبرداری کسی است که با تخصص و مهارت خود در این زمینه می‌تواند یاور شما در رسانیدن شما به اموالتان باشد و با تجربه‌ای که دارد به شناسایی اموال کلاهبردار می‌پردازد و فوراً برای توقیف آن ها اقدام می‌کند. در یک مدت زمان کوتاه اساس اثبات جرم را فراهم می‌کند و در این مورد نیازی به حضور موکل در دادگاه نمی‌باشد و بعد از محکوم کردن کلاهبردار برای رد مال به قربانی، اقدام به موقع به عمل می‌آورد. مجموعه حقوقی وکیل نادری با بهترین تیم تخصصی در امور کیفری ، آماده ارائه خدمات مشاوره حقوقی و پیگیری پرونده در مراجع قضایی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت vakilnaderi.com مراجعه نمایید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false