شرایط اخذ ویزای کشور سوئیس - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
شرایط اخذ ویزای کشور سوئیس

شرایط اخذ ویزای کشور سوئیس با توجه به کشور مبدأ متفاوت است؛ بنابراین اگر شما در کشوری به غیر از ایران درخواست ویزای سوئیس را ارسال کنید، شرایط متفاوتی خواهید داشت؛ اما برای متقاضیان ایرانی که قصد دریافت ویزای سوئیس را دارند باید بگوییم که شرایط دریافت ویزای این کشور کمی دشوار است! متقاضیان اخذ ویزای کشور سوئیس باید علاوه بر داشتن تمکن مالی، مدارک دیگری را نیز به سفارت این کشور تحویل دهند تا بتوانند موفق به دریافت ویزای سوئیس شوند.

مراحل دریافت انواع ویزای سوئیس یکسان است و شهروندان ایرانی که قصد دریافت هر یک از انواع ویزای شینگن سوئیس را داشته باشند، باید به دفتر کارگزاری vfs گلوبال مراجعه کنند و مدارک لازم را به صورت حضوری تحویل دهند. پس از بررسی شرایط متقاضیان و مدارک ارائه شده جواب ویزا برای آن ها ارسال می‌شود؛ اما قبل از آماده کردن مدارک مورد نیاز ویزای سوئیس بهتر است بدانید که شرایط دریافت ویزای سوئیس کمی دشوار است و افرادی که تاکنون به کشورهای خارجی سفری نداشته‌اند و مدارک مربوط به دریافت ویزای شینگن نداشته باشند، با سختی های بیشتری روبرو هستند.

با ما همراه باشید تا شرایط اخذ ویزای کشور سوئیس را بررسی کنیم و اطلاعات کافی درباره نحوه دریافت ویزای سوئیس در اختیار شما قرار دهیم. ما در مجموعه گردشگری یوروپ تورز نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم تا اطلاعات دقیق و به روز ویزای کشور سوئیس و سایر کشورهای اروپایی را در اختیار هموطنان عزیز قرار دهیم.

⦁ شرایط ویزای کشور سوئیس
یکی از جدیدترین شرایط ویزای سوئیس بر اساس اطلاعیه سفارت این کشور داشتن مدارک مربوط به واکسن کرونا است. افرادی که واکسن سینوفارم، مدرنا، آسترازنکا، فایزر بیون تک و جانسون اند جانسون را ارائه کنند، می توانند از مراکز تفریحی و توریستی این کشور دیدن کنند؛ بنابراین لازم است که حتماً کارت واکسن ارائه کنید و تست منفی کرونا خود را هنگام ورود به این کشور ارائه نمایید. ازجمله شرایط ویزای کشور سوئیس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

⦁ ارائه گواهی تمکن مالی
دارا بودن تمکن مالی کافی یکی از شرایط اخذ ویزای کشور سوئیس است؛ یعنی هر نفر به‌صورت جداگانه برای گرفتن ویزای سوئیس باید مدارکی ارائه کند که نشان‌دهنده دارا بودن توانایی مالی باشد. هر یک از متقاضیان دریافت ویزای سوئیس باید ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان تمکن مالی ارائه کنند. این مبلغ باید به‌صورت یورو باشد و تمامی مدارک علاوه بر دارا بودن امضای مدیر شعبه، دارای مهر و تائید رسمی بانک باشند.

⦁ گردش حساب سه ماه آخر متقاضی
گردش حساب سه ماه آخر متقاضی باید شامل میزان تراکنش‌های انجام شده در سه ماه آخر باشد. هر یک از متقاضیان دریافت ویزای کشور سوئیس باید گردش حساب سه ماه آخر خود را ارائه کنند. این مدارک توسط افسر سفارت بررسی می شود و به افسر سفارت ثابت می شود که میزان تراکنش های انجام شده نشان دهنده گردش مالی قوی متقاضی و توانایی تامین هزینه های زندگی خود در کشور سوئیس است.
افرادی که به سن قانونی نرسیده اند و نمی توانند مدارک مربوط به گردش حساب خود را ارائه کنند، می توانند یکی از اعضای خانواده خود را به عنوان حامی مالی معرفی کنند و گردش حساب سه ماه آخر اعضای خانواده خود را به همراه مدارک لازم اخذ ویزای کشور سوئیس ارائه کنند. به عنوان مثال افرادی که قصد ادامه تحصیل در کشور سوئیس را دارند می تواند یکی از والدین خود را به عنوان حامی مالی معرفی نمایند.

⦁ دعوتنامه سوئیس
دارابودن دعوتنامه سوئیس یکی از مواردی است که می‌تواند به متقاضیان دریافت ویزای سوئیس کمک کند تا هرچه سریع تر موفق به دریافت ویزای این کشور شوند. البته قبل از هر چیز بهتر است که بدانید که داشتن دعوتنامه سوئیس به معنی دریافت ویزای این کشور نیست و شما حتماً باید شرایط و مدارک لازم برای اخذ ویزای کشور سوئیس را داشته باشید.
دعوتنامه سوئیس می تواند از طرف یکی از اعضای خانواده یا دوستان شما در کشور سوئیس ارسال شده باشد. بعضی از دعوتنامه ها کاری و تجاری هستند و شما با دریافت دعوتنامه کاری از طرف یک شرکت یا کارفرمایی سوئیسی به راحتی می توانید ویزای این کشور را دریافت کنید.

شرایط دعوتنامه سوئیس نیز باید رعایت شود. در غیر این صورت امکان اخذ ویزای سوئیس با استفاده از دعوتنامه این کشور وجود نخواهد داشت. از جمله شرایط دعوتنامه سوئیس می توان به دارا بودن نام و مشخصات فرد دعوت کننده و فرد دعوت شونده اشاره کرد. فردی که به عنوان میزبان یکی از اتباع کشورهای خارجی را به سوئیس دعوت می کند، باید مقیم این کشور باشد و توانایی مالی کافی برای تامین هزینه های زندگی فرد مهمان را داشته باشد. در غیر این صورت این دعوت نامه اعتبار قانونی ندارد و متقاضی نمی تواند با استفاده از ویزای کشور سوئیس را دریافت کند.

⦁ تاریخچه سفر
ارائه مدارک مربوط به تاریخچه سفرهای قبلی متقاضی، یکی از شرایط اخذ ویزای کشور سوئیس است. کشورهایی مانند چین، سنگاپور و … شرایط سختی را برای صدور ویزا در نظر می‌گیرند. به همین خاطر افرادی که قبلاً سابقه سفر به کشورهای آسیایی و کشورهای اروپایی را داشته باشند، راحت تر می توانند ویزای شینگن سوئیس را بگیرند. شما اگر تاریخچه سفری مناسب ندارید قید اخذ ویزای کشور سوئیس را بزنید.
چراکه بدون ارائه مدارک مربوط به سفرهای قبلی و ویزا های قبلی نمی توانید ویزای سوئیس را بگیرید. البته اگر از کشور دیگری برای دریافت ویزای سوئیس اقدام کنید، امکان دارد شرایط ساده‌تری پیش رو داشته باشید؛ اما متقاضیان ایرانی حتماً باید مدارک مربوط به تاریخچه سفر معتبر و مناسب ارائه نمایند.

⦁ ارائه گواهی اشتغال به کار یا مدارک بیمه تامین اجتماعی
به همراه مدارک لازم برای اخذ ویزای کشور سوئیس متقاضیان باید گواهی اشتغال به کار و مدارک بیمه تامین اجتماعی خود را نیز ارائه کنند. این مدارک به افسر ویزا ثابت می کند که شما در کشور مبدأ مشغول به کار هستید و قصد بازگشت به کشور خود را دارید. یکی از دلایل سخت گیری کشورهای حوزه شینگن برای صدور ویزا افزایش تعداد پناهندگان و مهاجران به این کشورها است؛ بنابراین نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند تا از افزایش تعداد مهاجران و پناهندگان جلوگیری کنند. به همین خاطر شما باید مدارک کافی و لازم را ارائه نمایید تا افسر سفارت هنگام بررسی آن ها متوجه شود که شما تنها برای گردشگری، دیدار خانواده یا دوستان و یا اهداف کاری به کشور سوئیس سفر می کنید و مجدداً قصد بازگشت به کشور مبدأ را دارید.

⦁ شرایط ویزای کشور سوئیس در یوروپ تورز
مجموعه گردشگری یوروپ تورز با برگزاری تورهای اروپایی و اخذ ویزای کشورهای اروپایی چندین سال است که در خدمت هم وطنان عزیز بوده است. در صورتی که برای اولین بار قصد دریافت ویزای کشور سوئیس یا سایر ویزاهای شینگن را دارید، می توانید از مشاوره های تخصصی کارشناسان مهاجرتی این مجموعه استفاده کنید.

متقاضیان اخذ ویزا برای آشنایی با مراحل دریافت ویزای سوئیس، مدارک ویزای سوئیس، شرایط ویزای سوئیس، چگونگی تعیین وقت سفارت سوئیس، آشنایی با هزینه ویزای سوئیس و مدت جوابدهی ویزای سوئیس، می توانند سوالات خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارند و یا تمامی امور مربوط به اخذ ویزای شینگن کشورهای اروپایی را به عهده کارشناسان این مجموعه بگذارند. تا در مدت زمانی کوتاه بدون صرف انرژی و هزینه های بالا موفق به دریافت ویزای کشور های اروپایی شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
  1. مجله مهاجرت

    سلام.وقت بخیر .
    در مورد ویزای سوئیس میشه راهنمایی بفرمایید؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false