خسارت 2 میلیارد تومانی سخنرانی رئیس جمهور! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
خسارت 2 میلیارد تومانی سخنرانی رئیس جمهور!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده نوشت: در پی برگزاری همایش بازسازی ساختارهای فرهنگی کشور که قرار بود ساختارها بازسازی شود بدتر از زیرساخت ها خراب شد! در این همایش به دلیل اصرار دبیر همایش بر حضور و سخنرانی شخص رئیس جمهور (علت اینکه دبیر همایش اصرار داشتند به رئیس جمهور نزدیک تر شوند مشخص نیست) تیم چک و خنثی نهاد ریاست جمهور طبق همیشه وارد سالن می شوند و به بهانه چک و خنثی تخریب های زیادی رخ می دهد.

هنوز مرکز همایش های صدا و سیما آن را رسانه ای نکرده اما انگار نه نهاد ریاست جمهوری زیر بار خسارت می رود و نه برگزارکنندگان همایش 250 میلیون تومانی …!

این اقدام موجب شده تا حضور سران قوا در مرکز همایش های صدا و سیما به سختی انجام شود به نحوی که شنیده شده برای برگزاری همایش چک ضمانت میلیاردی دریافت می کنند تا اگر خسارتی از سوی تیم چک و خنثی سران قوا وارد شد ضرر نکنند.

کسایی زاده نوشت: بعنوان خبرنگار این موارد را تصدیق می کنم چون شاهد این اقدامات در طول 15 سال خبرنگاری بودم. باید تیم چک و خنثی آموزش فرهنگی و فیزیکی و امنیتی بیشتری ببینند تا اینطور به اموال عمومی آسیب نزنند. امنیت جان رئیس جمهور مهم است اما به چه قیمتی؟ به قیمت شکسته شدن پایه دوربین ها یا دستمال انداختن روی دوربین های مداربسته حرفه ای سالن! دستمال؟

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false