خبرنگار ضدفساد: سودجویان در کهریزک 400 هزارمتر مربع زمین خواری کردند! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
خبرنگار ضدفساد: سودجویان در کهریزک 400 هزارمتر مربع زمین خواری کردند!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر| سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد اعلام کرد: جای تاسف است که در 2 سال گذشته سودجویان و فاسدان حدود 400 هزارمتر مربع  از زمین ها را تصرف کرده و در صدد تخریب باغات و اراضی کشاورزی بودند که البته بخشی به دلیل رسانه ای شدن از سوی (خبرنگار ضدفساد) و بخشی از سوی بازرسان بخشداری کهریزک کشف و رفع تصرف شد.

وی افزود: در سال گذشته پس از رسانه ای کردن 4 هکتار تغییر کاربری از سوی صاحبان زمین کشاورزی در روستای گلحصار تهدید شدم اما دست از این اقدام برنداشتم.

کسایی زاده گفت: من بارها گفته ام و اعتقاد دارم که بخش کهریزک به یک واتیکان مجرمان تبدیل شده و امروز صدها هزار اتباع غیرمجاز و مشکوک- متخلفان بزرگ در انبارداری های غیرقانونی- صنوف زیرزمینی- کشتارگاه های متخلف و حتی محل تردد قاچاقچیان شده است. یک نمونه آن مافیای پلاستیک هستند که در حاشیه روستای قمصر و مجیدآباد زمین های کشاورزی را تخریب کرده و اقدام به بازیافت پلاستیک می کنند. وقتی این افراد افشا شدند حسین توکلی فرماندار وقت شهرستان ری مانع برخورد با آنها شد و آنهاهمچنان زیر سایه مسیولان به فساد بر روی زمین های کشاورزی ادامه می دهند.

خبرنگار ضدفساد گفت: این مسلمانان ریش دار مسیول نما و کشاورزنما که با تسبیح و حضور در نمازجمعه و غیره مردم فریبی می کنند همان مدیران و کشاورزان و روسایی هستند که با دادن باج به خبرنگاران مجیزگو مانع افشای فسادها شده و اگر خبرنگاری افشاگری کند او را تهدید می کنند. من بعنوان خبرنگار مسلمان و ضدفساد مانع بروز این فسادها خواهم شد و اجازه نمی دهم با دین و فریب مردم به این تخلفات ادامه دهند.

کسایی زاده گفت: شهرستان ری مکانی برای بروز هرگونه جرم و تخلفی است برای همین کار نیروی انتظامی و اطلاعات جنوب تهران بسیار سخت است و من شاهد بودم که کمترین نیروها چطور کار می کنند. اما آیا با چند نهاد می توان جلوی فساد گسترده را گرفت؟

فقط همین را بگویم که ابطال دو انتخابات باقرشهر و کهریزک و دستگیری چند شهردار و کارمند شهرداری و پرونده های قطور برای بخشدار و معاون فرماندار وقت بزرگی فسادها در این شهرستان را هشدار می دهد. حالا سوال من از 60 خبرنگار کارت هدیه بگیر در روز خبرنگار در اتاق فرماندار شهرستان ری این است که دقیقا نقش شما در این حجم از فساد چیست؟ هدیه می گیرید تا ننویسید؟ خجالت نمی کشید؟ شما آبروی خبرنگاران را در ایران بردید. من هیچ خبر و گزارشی از افشای این همه فساد در شهرستان ری از شما ندیدم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false