اسامی متخلفان ساختمانی «باقرشهر» تحویل نهادهای نظارتی می شود| فساد شبکه ای یعنی چه؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
اسامی متخلفان ساختمانی «باقرشهر» تحویل نهادهای نظارتی می شود| فساد شبکه ای یعنی چه؟

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر٬ سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد گفت: احداث بنای مازاد برپروانه- پیش آمدگی در ساختمان های شمالی و جنوبی- تغییر کاربری از مسکونی به تجاری- احداث دو طبقه مازاد برپروانه- احداث صد در صد بنا- احداث و پیشروی بالکن- بازنمودن پنجره به خانه های همجوار- حذف پارکینگ- تغییر کاربری پارنیگ به تجاری- عدم رعایت فرضی پیاده رو- پیشروی به خیابان اصلی- گودبرداری صد در صد بخش های مهم از تخلفات سازنده های متخلف در باقرشهر از توابع شهرستان ری است که البته با قدم زدن در کوچه و خیابان یک کودک 10 ساله هم می تواند متوجه فساد و تخلف شود.

وی افزود: آقایان (الف-ق)- (ع-ن)- (س-م)- (م-ه)- ـ(س-ق)- (ص-م)- (م-م)- (ص-م)- (ح-ف)- (ن-چ)- (ر-ف)- (ک-ک)- (س-الف)- (م-ع)- (ی- الف) و (ح-س) پیمانکاران متخلف هستند که اسامی کامل آنها به صورت کامل احصا و ارزیابی شده است. که به نظرم سری به دبیرخانه بخشداری کهریزک و فرمانداری بزنید این اسامی بارها ثبت شده است. همچنین این افراد هرکدام پرونده تخلفات دارند.

خبرنگار ضدفساد گفت: متاسفانه در دوره شورای شهر قبل باقرشهر و شهردار سابق این تخلفات شکل گرفته که باید اعضای شورای سابق و شهردار و حتی تمام پلیس های ساختمانی از سوی نهادهای نظارتی دعوت و پاسخگوی این حجم از فساد و تخلف باشند. من بعنوان خبرنگار اسامی را به کشور تقدیم می کنم که پس فردا کسی نگوید ما خبرنداشتیم.

این در حالی است که باقرشهر در زمان بروز حوادثی مانند زلزله به هیچ عنوان قابلیت پیشگیری ندارد که بخشی از آن نتیجه همین ساخت و سازهای غیرقانونی است.

کسایی زاده اظهار کرد: از نظر روانشاسی و مدیریت اجتماعی شهرسازی آیا خانه های بدون پنجره و حیاط برای خانواده تاثیرگذار نیست؟ آیا بروز این تخلفات که قطعا با دریافت رشوه های کلان همراه بوده و گروه زیادی چشمان خود را بسته اند موجب سردی شهروندان از دولت و نظام نمی شود؟

از فرماندار شهرستان ری و دستگاه های نظارتی می خواهم که با قدرت و سرعت و شفاف با متخلفان برخورد شود.

کسایی زاده گفت: روزی که قاضی ساری معاون دادگاه کهریزک وسط میدان بود و با این تخلفات برخورد می کرد کدام فامیایی وارد شد و مانع اقدام دستگاه قضایی و قاضی شدند؟ آقایان بهتر است به دنبال مافیا باشند چراکه فساد در شهرهای کوچک ارتباطی با آمریکا و خارج کشور ندارد.

وی افزود: متاسفانه فساد اصلی گروهی از رسانه های باج گیر و کارت هدیه بگیر هستند که دنیای خود را به آخرت فروختند و با گرفتن سهام و پست و مقام و پول فسادهای مسیولان و سازنده ها را رسانه ای نکردند و وقتی هم من بعنوان خبرنگار وارد شدم همه رسانه ها به نفع فرماندار وقت برعلیه من تاختند تا جایکه زندانی شدم. آیا این فساد شبکه ای نیست؟

وقتی گروهی که هیچ تجربه رسانه و سلامت نفسی در تولید محتوای خبری ندارند با برخی مسیولان عکس یادگاری می گیرند تا هر دو از این ارتباط بهره مند شوند نتیجه همین خواهد شد. قطعا شهردار و مدیری که چنین عمل کند روزی رسوا خواهد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false