حرام خوری در بازار روحانی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

پایگاه خبری جامعه خبر/ سید هادی کسایی زاده/ بازاری که حسن روحانی برای مردم ایجاد کرده بستر لازم را برای حرام خوری آماده کرده است. روز گذشته کالایی را به مبلغ 200 هزار تومان از بازار جمهوری خریداری کردم. بعد از چند ساعت
فهمیدم کالا خراب است. وقتی به فروشنده گفتم گفت: همینی است که هست… می خواستی نخری! به همین راحتی …

گفتم که عزیزم این کار شما درست نیست غش در معامله است. گفت: غش کیلو چنده تو این بازار یا باید بندازی یا ببازی … به چند فروشگاه دیگه هم سر زدم و استعلام قیمت کنم. یک کالا را ۴۵۰ هزار تومان قیمت گذاشته بود و ۲ فروشگاه کناری همان کالا ۲۰۰ هزارتومان بود.

وقتی به فروشگاه اولی رفتم گفت: دوست داری بخر و دوست نداری نخر … یعنی برخی از کسبه انگار در شرایط جنگی و بحرانی کاسبی می کنند و شهروندان را هم بعنوان دشمن می بینند و هر طور شده باید از جیب مردم درآمد پیدا کنند.

حرام خواری را می توان در تعداد چک های برگشتی هم مشاهده کرد. وقتی صحبت از هزاران میلیارد تومان چک بلامحل است یعنی اینکه فرد چک داده و می دانسته پول ندارد اما کلاهبرداری کرده است.

این یعنی همان لقمه حرام و متاسفانه تعداد چک های برگشتی هم نسبت به قبل افزایش یافته که برای بازار روحانی جای تاسف دارد. بازاری که کسبه آن را به نام حبیب الله می شناسند اما این روزها عدوالله شده اند.

البته این برای تمام بازاریان صدق نمی کند و همچنان در بازار کسبه مومن و معتقد و حبیب الله وجود دارد. این وضعیت اقتصادی را فقط به گرانی هایش نبینید چون تبعات عمیق تری برای بازار ایران دارد که یک نمونه آن اشتیاق به حرام خواری است و این یعنی خیلی بد …

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false