ساخت 7 استادیوم ورزشی در تهران - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

نعمت اله ترکی در گفتگو با جامعه خبر با اشاره به برگزاری جلسه مشترک سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درخردادماه سال جاری گفت: این شرکت، متعهد به اجرا و تحویل 10 پروژه ورزشی در شهرستان های اسلامشهر، ورامین، بهارستان، شهریار، ملارد، پاکدشت و تهران شد.

وی افزود: مقرر شد، همه پروژه های استان با اعتبارات استانی نیمه تمام ، در صورت تخصیص ظرف مدت دو سال تکمیل و به بهره برداری کامل برسد. ترکی ادامه داد : یکی از این پروژه ها ، استادیوم 5000 نفری شهرستان اسلامشهر است که با پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان استان و رفع مشکل جاده دسترسی هفته دولت افتتاح می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان اینکه تاکنون پروژه های ورزشی شهرستان ورامین 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود : طی جلسه برگزار شده مقرر شد ، فاز اول استادیوم 5000 نفره شهرستان ورامین ، تکمیل و در هفته دولت بهره برداری می شود.

ترکی همچنین از پیشرفت 80 درصدی پروژه استادیوم ورزشی شهرستان بهارستان بخش نصیرشهر خبر داد و گفت: این استادیوم هم جزء پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت است.

وی درباره آخرین وضعیت ساخت استادیوم 5 هزار نفری شهرستان شهریار گفت: با توجه به در اختیار گذاشتن زمین و تجهیز کارگاه تا هفته دولت به بهره برداری کامل می رسد.

به گفته رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان؛ پروژه استادیوم ملارد که تا امروز 75 درصد پیشرفت داشته جزء پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت است.

تركي گفت: فاز نخست استادیوم پاکدشت پس از استاندارد سازی نور و پیست دو و میدانی با پیگیری اداره کل ورزش و جوانان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به تصميمات اتخاذ شده درخصوص مجموعه ورزشی بعثت عنوان كرد: این مجموعه با پیگیری معاونت عمرانی استانداری، انشعابات مربوط به پروژه با اعتبار شرکت توسعه وصل شده و زمین چمن تا هفته آینده به شکل مشروط تحویل اداره کل ورزش می شود.

ترکی اضافه کرد: مقرر شد، عملیات اجرایی سالن 3000 نفره بعثت با اعتبار 27 درصد وزارت ورزش و جوانان مبلغ 70 میلیارد ریال و مبلغ 30 میلیارد ریال با جابجایی اعتبارات شرکت توسعه پروژه در سال 97 آغاز شود و پروژه در حداقل زمان به بهره برداری برسد.

وي در مورد پروژه ورزشی شهر پیشوا هم گفت: زمین مورد نیاز اين مجموعه تحویل داده شده و تا پایان مهر ماه پروژه مورد نظر بهره برداری می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران درباره آخرین وضعیت ساخت استادیوم ورزشی در شهرستان رباط کریم نسیم شهرگفت: این مجموعه با پیشرفت فزیکی 80 درصد تا آخر مرداد ماه به بهره برداری کامل می رسد. در پروژه مجموعه ورزشی تختی مقرر شد، شرکت توسعه در اسرع وقت نسبت به انتخاب پیمانکار و شروع عملیات پروژه اقدام کند.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false