تولید با کیفیت درب ضد سرقت به سبک ایرانی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر،

تولید با کیفیت درب ضد سرقت به سبک ایرانی

شرکت آتار درب سلماس بزرگترین مجموعه تولیدی درب های ضد سرقت ، درب های ضد حریق و انواع درب های داخلی ساختمانی در ایران می باشد. این واحد عظیم تولیدی علاوه بر تولید درب برای هموطنان عزیزمان، مفتخر به صادرات درب ها به کشورهای همسایه نیز می باشد. مجتمع تولیدی در آذربایجان غربی شهرک صنعتی سلماس واقع شده است. 

کارخانه با مساحت چندین هکتار با بکارگیری بیش از چهارصد نفر از کارگران و متخصصان این مرز و بوم به تولید با حجم انبوه ، در تلاش است بیشترین خدمات و رضایت را برای مشتریان به ارمغان بیاورد.

درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت این مجموعه جز مقاوم ترین درب های ضد سرقت تولید در ایران می باشد. خط تولید کارخانه فول اتوماتیک می باشد و مراحل رولینگ ورق های کات شده فولاد مبارکه اصفهان بصورت کاملا اتوماتیک انجام می شود. در تولید درب های ضد سرقت از قفل های کاله و داف استفاده می شود. رویه های درب های ضد سرقت آتار درب سلماس هشت میل می باشد. 

ساخت رویه های درب های ضد سرقت بصورت کامل در ایران انجام می شود و می توان بیان کرد کیفیت رویه های درب های ضد سرقت آتار درب سلماس با کیفیت رویه های درب ضد سرقت وارداتی از کشور ترکیه قابل مقایسه می باشد. پروسه رنگ کاری و مونتاژ تماما در خط تولید کارخانه توسط متخصصین ایرانی انجام می شود. 

درب های ضد سرقت آتار درب سلماس بصورت دورفلز نیز تولید می شود که یکی از مزیت های اصلی درب های تولید این کارخانه می باشد. قابلیت تعویض رویه یکی از مزایای تولید درب ضد سرقت بصورت دورفلزی می باشد. ست های یرآق ، درکوب و دستگیره از بهترین برندهای کشور ترکیه خریداری و نصب می شوند.

ساخت سفارشی درب ضد سرقت

علاوه بر تولید درب های ضد سرقت با ابعاد استاندارد ، به دلیل ساخت صفر تا صد ، مفتخر به تولید درب های ضد سرقت با ابعاد سفارشی بخصوص برای پروژه های تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت می باشیم. با توجه به نیاز بازار مبنی به تعویض و تغییر درب های معمولی با درب ضد سرقت ، درب های پک وارداتی قابل برای این پروژه ها نمی باشد. ساخت سفارشی ابعاد و قابلیت نصب انواع دستگیره و درکوب و یرآق مختلف از مزایای اصلی این واحد تولید می باشد.

درب ضد حریق با تاییده سازمان آتش نشانی

تولید درب های ضد حریق با تاییده سازمان آتش نشانی از دیگر محصولات تولیدی کارخانه سلماس می باشد. ابعاد استاندارد درب های ضد حریق با تاییده آتش نشانی 110*210 سانتی متر می باشد. رنگ متداول برای درب های ضد حریق فلزی سفید می باشد. البته باید بیان شود کارخانه دارای ساخت سفارشی دربهای ضد حریق نیز می باشد. ساخت درب ضد حریق با ابعاد خاص و رنگ های متفاوت از مزایای اصلی خط تولید درب ضد حریق سلماس می باشد.

درب های داخلی ساختمانی

ساخت درب های داخلی ساختمانی بصورت رنگ شده و خام انجام می شود. درب های داخلی ساختمانی به دو دسته کلی درب های HDF و درب های MDF تقسیم بندی می شوند. رویه های 3 میل وارداتی ترک برای درب های داخلی HDF و رویه های 5 میل و 8 میل ام دی اف برای درب های داخلی و درب های ورودی معمولی ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. درب داخلی ساختمانی HDF بصورت رنگ شده و درب های ام دی اف بصورت روکش چوب رنگ شده و روکش پی وی سی ساخته می شود. کلاف داخلی درب های داخلی چوب چام روسیه به همراه شبکه داخلی هانی کام 2.5 سانتی ترک می باشد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false