پشت پرده واقعیت سکانس هیجانی پایتخت ۵ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، قسمت هفدهم "پایتخت" که می‌توان گفت تنها فرصت برای معرفی چنین مکان تاریخی در شهرری بود با بیان این‌که آن فضا یک بخش مخروبه در بیابان‌های لازقیه سوریه است، از بین رفت.

امیر مصیب رحیم‌زاده، مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرری، با تاکید بر این‌که کارخانه سیمان شهر ری جزو بناهای واجد ارزش معرفی شده و پرونده‌ی ثبتی آن در دست تهیه است، گفت: دست‌اندرکاران سریال هیچ اعلام، استعلام یا مجوزی از میراث فرهنگی برای انتخاب این مکان به عنوان لوکیشن از میراث فرهنگی نگرفتند.

وی با بیان این‌که اکنون افرادی با عنوان هیات تسویه کارخانه سیمان ادعای مالکیت بر این کارخانه را دارند، افزود: این هیات امنا موظف بودند از میراث فرهنگی مجوز بگیرند، اما این کار را انجام نداده‌اند.

او با بیان این‌که میراث فرهنگی روز گذشته از استفاده از این کارخانه به عنوان لوکیشن مطلع شده است، بیان داشت: قطعا نامه‌نگاری در این زمینه از صبح فردا –دوشنبه ۲۰ فروردین- با اعضای هیات تسویه کارخانه انجام می‌شود، آن‌ها موظف به پاسخگویی و اطلاع در این موارد به میراث فرهنگی هستند. کاربری این مکان به عنوان کارخانه اعلام شده است و تا کنون هیچ حرفی از لوکیشن فیلم یا سریال‌ها در میان نبوده است.

ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false