کنگره ملی شهدای کارگری در تهران برگزار می شود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر؛ سردار علی ناظری، جانشین رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج درباره برخی از فعالیت های این سازمان اظهار داشت: این سازمان از حدود هفت سال پیش که از حالت ستادی در ستاد کل سپاه به وضعیت اجرایی در سازمان بسیج مستضعفین تغییر فعالیت داده تاکنون کارهای زیادی از جمله فعالیت در حوزه راهیان نور داشته است .

وی افزود: در این رابطه برای سازماندهی علاقمندان اعزام به راهیان نور تلاش های بسیاری صورت گرفته به نحوی که با اقدامات صورت گرفته اکنون شاهد حضور میلیونی آحاد مردم در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس هستیم.

سردار ناظری ادامه داد: برگزاری یادواره ها و کنگره های شهدا نیز موضوع دیگری است که توسط این سازمان دنبال می شود؛ تاکنون یادواره ها و کنگره های شهدای زیادی به اشکال مختلف در بخش های گوناگون بسیج برگزار شده که در این رابطه فقط سالی حدود شش کنگره بزرگ شهدا را به اشکال مختلف در سطح استانی و ملی بر گزار می کنیم تا همچنان حال و هوای جامعه معنوی باقی بماند.

وی تصریح کرد: کارهای دیگری هم انجام می شود که بازسازی و اجرای زمان عملیات های دفاع مقدس است؛ این هم موضوعی است که در چند سال اخیر با الگو گیری از عملیات های مهم دفاع مقدس در مراکز استان ها شبیه سازی و اجرا می شود.

جانشین رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در ادامه عنوان کرد: در مسیر نشر ادبیات کشور هم گام هایی را برداشتیم که از آن جمله می توان به راه اندازی نشر فاتحان و 25 انتشارات دیگر در استان ها و انتشار حدود 900 عنوان کتاب در زمینه دفاع مقدس اشاره کرد البته این نهضت همچنان ادامه دارد.

وی در پایان با بیان اینکه طی مدت فعالیت این سازمان حدود 500 نفر از نوقلمان را پس از تربیت و جذب کردیم و به اشکال مختلف به آنها کارهایی را می سپاریم، گفت: امسال یادواره شهدای بسیج کارگری که کنگره ای قشری است را بهمن ماه به صورت ملی، هم زمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تهران برگزار خواهیم کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false