تقدیر از جانبازان در سرداب امام زاده صالح(ع) - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر؛ صد و پنجاه و دومین جلسه شورای معاونین وزرا و مسوولان امور ایثارگران در سازمان‌ها ظهر دوشنبه با حضور سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مشاوران وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها در سرداب امام زاده صالح(ع) تهران برگزار شد.

«حسین داوودی» مشاور امور ایثارگران در قوه قضاییه با ارایه آماری از تعداد شهدا و ایثارگران این سازمان اظهار داشت: سازمان ایثارگران قوه قضاییه با 238 شهید شامل شهدای دفاع مقدس و شهدای ترور در روزهای اول انقلاب و بیش از 2 هزار جانباز و در مجموع 16 هزار ایثارگر یک سوم جمعیت دستگاه قضایی را تشکیل می‌دهند.

داوودی بیان داشت: برگزاری 3 نشست منطقه‌ای با حضور مقامات 6 استان، چاپ کتاب «شیداییان قضا» که حاوی نیمی از اسامی شهدای قوه قضاییه است و تشکیل شورای مشاورین ایثارگران با حضور مقامات دستگاه قضایی از جمله برنامه‌های سازمان ایثارگران قوه قضاییه است.

وی تصریح کرد: همچنین تشکیل کمیته هماهنگی امور ایثارگران، پیگیری مشکلات ایثارگران و خانواده‌های آنان، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، پیش بینی اعزام 4 هزار نفر به اردوهای راهیان نور، جمع آوری آثار و اسناد ایثارگران قوه قضاییه و تهیه بانک اسناد از دیگر برنامه‌های ما خواهد بود.

در پایان این مراسم نماز جماعت ظهر و عصر اقامه شد و حاضران سرداب امامزاده صالح(ع) را زیارت کردند. همچنین از 2 جانباز دوران دفاع مقدس تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false