چند خط برای «بهمن کشاورز» - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
چند خط برای «بهمن کشاورز»

پایگاه خبری جامعه خبر| سید هادی کسایی زاده: بهمن کشاورز هم مثل تمام وکلا و حقوقدانان خوبی ها و نقاط ضعف و قوتی داشت اما بعنوان خبرنگار باید بگویم او همیشه یک مصاحبه شونده خوب و عالی بود.

بهمن کشاورز علی رغم بسیاری از مسئولان و چهره ها وقتی پاسخ سوالی را نمی دانست یا شک داشت می گفت: به من وقت بدهید تا مطالعه کرده و دقیق تر پاسخ دهم.

بهمن کشاورز وکیل و حقوقدانی بود که دغدغه وکلا را داشت و با تمام وجود از وکلای رسمی دادگستری دفاع می کرد و انتقاد شدیدی هم به وکلای قوه قضائیه یا همان وکلای ماده 187 داشت تا از جایگاه وکلا دفاع کرده باشد.

او در مصاحبه ها با دقت و آرامش و شمرده شمرده پاسخ می داد به نحوی که دیگر نیاز به تنظیم خبر نبود و حتی گاهی تیتر خبر را هم می داد یعنی شناخت کاملی از رسانه و خبر داشت. فردی محترم و با شخصیت بدون حاشیه و کاملا تخصصی و با حقوق صحبت می کرد و این از ویژگی های شخصیتی این چهره حقوقی بود.

بهمن کشاورز حقوقدانی بود که اهل قضاوت نبود و نقدهای جدی به دستگاه قضایی و نوع مدیریت آن داشت. او همیشه در حال دفاع از همکارانش بود و هیچ وقت با تمام قابلیت هایی که داشت از ایران نرفت و ماند ….

شاید در آخرین وصایای خود به همکارانش گفته است: من همیشه به وکلا و همکاران جوان توصیه می‌کنم تا آخر عمرشان ورزش کنند و موسیقی گوش دهند. ورزش روزانه درست‌و‌حسابی که بدن و اعصابشان آرامش یابد. هر وکیل باید سرگرمی‌هایی داشته باشد که بتواند شرایط سخت را تحمل کند. خانواده نقش خیلی مهمی دارد که خوشبختانه برای من این حمایت تمام و کمال وجود دارد. وکلا اگر مورد حمایت همسرشان نباشند، کارشان بی‌نهایت دشوار می‌شود و موفقیت آن‌چنانی به دست نمی‌آورند.
خداوند متعال او را رحمت کند …

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false