پیشرفت87 درصدی سرشماری پایتخت - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

مسعود افشین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، اعلام کرد: تا ساعت 9 صبح چهارشنبه 3 میلیون و 783 هزار و 460 خانوار در استان تهران فهرست بندی کرده ایم، که از میان آن ها 5 میلیون و 929 هزار و 48 نفر به شکل حضوری سرشماری شدند.

وی افزود: با احتساب سرشماری اینترنتی، این طرح در استان تهران 87 درصد پیشرفت داشته است. این درحالی است که برآورد ما از میزان کل خانوار در استان تهران 4 میلیون و 400 هزار است.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت: به دلیل آلودگی هوا بسیاری از خانواده ها تهران را ترک کرده اند و به دلیل ایام اربعین هم بسیاری از خانواده ها در سفر عتبات هستند و این شرایط سرشماری را سخت کرده است.

افشین درباره تمدید زمان سرشماری هم افزود: تاکنون دستوری مبنی بر تمدید زمان سرشاری صادر نشده و پس از پایان زمان اعلام شده (28 آبان) به مدت سه روز مهلت قانونی داریم تا خانوار های غایب را شناسایی کنیم.

وی افزود: وجود درصدی از خانواده های غایب طبیعی است و در همه جای دنیا وجود دارد. از کل آمار فهرست بندی شده خانوارهای تهران، 14 درصد جز غایبان سرشماری هستند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان تهران اظهار کرد: شهرستان های قرچک، دماوند و پردیس در سرشماری استان تهران پیشتاز هستند و تا 28 آبان کار فهرست بندی ادامه دارد. تا این تاریخ کل استان فهرست بندی می شود چراکه ماموران ما تا ساعت 22 شب انجام وظیفه می کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false