جاماندگان اربعین به زیارت حسین ثانی می روند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، با هدف خدمات رسانی مطلوب و رفاه حال زائران حرم این امام عظیم شان در مراسم روز یک شنبه آخرین جلسه ستاد اربعین حسینی در فرمانداری ری برگزار شد.

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان ری در جلسه برگزار شده گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان ری آمادگی لازم برای برگزاری باشکوه تر مراسم روز30 آبان، مصادف با اربعین حسینی دارند.

مهدی مجیدی استقرار ایستگاه های صلواتی در مسیر حرکت پیاده روی را یکی از خدمات دانست و افزود: سپاه سید الشهدا و استان تهران همکاری های ویژه ایی برای دوستداران اهل بیت داشته است.

هادی تمهیدی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان ری هم در این جلسه گفت: امسال بر اساس برآورد های حاصل ناظر خیل عظیمی از دوستداران و عزاداران حسینی در شهرستان ری خواهیم بود و در نتیجه با توجه به اهمیت برقراری امنیت منطقه، هماهنگی لازم با دستگاه های مسئول و موظف انجام شده است.

معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: طرح محدودیت ترافیکی از ساعت پنج صبح تا سه بعد از ظهر در خیابان های اطراف حرم اجرا می شود و با تدبیر پلیس راهور ساعت این طرح امکان افزایش دارد.

محمد رضا طالبی با بیان اینکه مترو شهرری در روز اربعین حسینی رایگان خواهد بود ادامه داد: علاوه بر مترو 500  دستگاه اتوبوس و ون در مسیرهای مختلف منتهی به حرکت زائران خدمات رسانی می کنند.

وی ادامه داد: 50 دستگاه ون به طور اختصاصی وظیفه انتقال عاشقان اباعبدالله(ع) را از مترو شهرری تا حرم عبدالعظیم(ع) بر عهده دارند.

محمد رضا طالبی ادامه داد: افزایش ظرفیت پذیرش بیمارستان های هفت تیر و فیروز آبادی در روز اربعین و استقرار چهار دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و تعدادی موتور آمبولانس در محل های نزدیک به حرم از مصدومان احتمالی پرستاری می کنند.

علی طلوعی فرمانده سپاه ناحیه عبدالعظیم حسنی(ع) در ادامه این اشاره به اقدامات خود به منظور جلوگیری از پیش آمد های ترافیکی، امنیتی و بهداشتی نا خوش آیند گفت: دستگاه های دولتی برای برگزاری ایستگاه های صلواتی باید با جانمایی شهرداری و همچنین نماینده سپاه هماهنگ شوند و افراد حقیقی با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی و پر کردن فرم اختصاص داده شده و احراز هویت می توانند در این اقدام سهیم باشند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false