پاسخ قاطع مدیرعامل باشگاه «استقلال» به هواداران - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، حضور سیدرضا افتخاری در مراسم درگذشت مرحوم اکبر افتخاری باعث شد برخی از حاضران در مراسم به سمت او بروند و گلایه‌هایشان را از وضعیت استقلال مطرح کنند. برخی از هواداران از او به دلیل گل نزدن مهاجمان را انتقاد کردند و برخی دیگر نگرانی‌های‌شان از آینده استقلال را مطرح نمودند.

بر اساس این خبر، در یکی از سوال و  جواب‌ها رضا افتخاری خطاب به یکی از هواداران گفت‌: مگر ۱۶۰ میلیارد تومان بدهی شوخی است. این بدهی‌ها از قدیم انباشت شده و ما تلاش می‌کنیم آن را برطرف کنیم.

در این مراسم بسیاری از هواداران و حاضران درمورد وضعیت تیم از علی جباری هم سوال می پرسیدند و جباری رئیس کمیته‌ پیشکسوتان استقلال تاکید کرد: از شفر حمایت کنید. او از مربیان داخلی یک سر و گردن بالاتر است. شک نکنید که استقلال با او به اوج بازمی گردد.

به گزارش جامعه خبر، یکی از نکات تاسف آور مراسم درگذشت مرحوم اکبر افتخاری حضور یک سارق در این مراسم بود و زمانی که اهالی ورزش در حال تشییع پیکر مرحوم اکبر افتخاری بودند یکی از حاضران با صدای بلند از دیگر افراد درخواست کرد که مراقب اموال خود باشند چون که وسایل یکی از پیشکسوتان به سرقت رفته است.

ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false