«استقلال» جدید «پورحیدری» را نمی‌شناسد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر،  فریده شجاعی اظهار کرد: من از بدهی‌های قبلی مرحوم پورحیدری از باشگاه استقلال اطلاع کافی ندارم اما در دو سال آخر وی ۴۳۰ میلیون تومان از استقلال طلب داشت که از این مبلغ تنها ۵۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است.  متاسفانه استقلال جدید نه منصور پورحیدری را می شناسد و نه خانواده‌ او را.

بر اساس این خبر، شجاعی هم‌چنین درمورد برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی فوتبال گفت: برای رشد و ارتقای فوتبال و جذابیت هر چه‌ بیش‌تر بازی فوتبال برگزاری چنین کنگره‌هایی ضروری است و از طریق برپایی این کنگره‌ها ما می‌توانیم در جهت علمی شدن فوتبال گام موثری برداریم.

به گزارش جامعه خبر، دبیر کل اولین کنگره بین‌المللی فوتبال تاکید کرد: این کنگره با همکاری و حمایت ایفمارک  که نماینده فیفا در ایران است بر پا می‌شود و مطمئنا دستاوردهای علمی خوبی دارد. در این کنگره که از امروز شنبه به مدت دو روز در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار می شود موضوعاتی مربوط به مربیگری، داوری، روانشناسی، فیزیولوژی، تغذیه، جامعه‌شناسی، آسیب شناسی و رسانه  با حضور ۳۴۰ نفر از پژوهشگران و صاحبنظران این علم پیگیری می شود و امیدوارم که در پایان این کنگره بتوانیم به دستاوردهای خوبی برسیم و این کنگره چراغ روشنی برای فوتبال ایران باشد تا هم‌سو با فوتبال جهان حرکت کنیم.

ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false