واکنش برانکو به پیشنهاد تیم انگلیسی به منصوریان/ بی‌خبری از گولج - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

 به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر؛ برانکو ایوانکوویچ پس از دیدار تدارکاتی عصر چهارشنبه برابر تیم امید این باشگاه ضمن ابراز رضایت از این بازی گفت: در دو روز گذشته دو بازی خوب برگزار کردیم تا بتوانیم کارهای اصلاحی تاکتیکی را انجام دهیم. این بازی‌های تدارکاتی بهترین تمرین هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تغییراتی که در خط دفاعی تیمش انجام می دهد گفت: ترکیب‌های متفاوتی را امتحان می‌کنیم. انصاری و سیدجلال همراه تیم ملی هستند و گولج هم رفته است. در این وضعیت شرایط مختلف را امتحان می‌کنیم.

برانکو در پاسخ به این پرسش که تکلیف گولج چه می شود گفت: تا جایی که اطلاع دارم باشگاه در ارتباط با گولج است و این مشکل را حل می‌کند. این مساله  در حیطه اختیارات باشگاه است و از زمانی که رفته من با گولج حرف نزده‌ام.

سرمربی پرسپولیس درمورد نارضایتی بازیکنان از نیمکت نشینی گفت: هیچ بازیکن ذخیره‌ای در دنیا نیست که راضی باشد. ۱۱ نفر راضی هستند و سه بازیکن تعویضی نیمه راضی هستند و بقیه ناراضی هستند. بازیکن ۱۸ ساله یا ۳۵ ساله فرقی برایم نمی‌کند. هیچ بازیکنی تا ابد فیکس نیست و بازیکنان حاضر در پرسپولیس باید برای فیکس شدن تلاش کنند و حق ندارند که ضعیف کار کنند.

برانکو در مورد پیشنهاد یک تیم انگلیسی به علیرضا منصوریان و اینکه انگلیس حاضر به ارایه پیشنهاد به یک مربی ایرانی می شود گفت: نمی‌توانم در این مورد نظر بدهم چون نمی‌دانم پیشنهاد دارد یا نه. همه مربیان در حال کار هستیم و دنبال پیشرفت هستیم و شانس مربیگری در خارج از ایران راحت نیست. مربیان ایرانی قطعا کیفیت خوبی دارند زیرا مربیانی از ایتالیا، آلمان و سوئد و کرواسی و اسکاتلند و صربستان به ایران آمده اند و کار کرده‌اند اما به جز کروات‌ها مربیان دیگر اثر قابل توجهی در فوتبال ایران نگذاشته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بله که منصوریان می‌تواند برود. هر فردی که از انگلیس بیاید آخر مربیگری است؟ وقتی بازی تیم های انگلیسی را نگاه می‌کنم می بینم که آنها هم اشتباه می کنند. اگر منصوریان از این تیم انگلیسی پیشنهاد داشته باشد باید به آن افتخار کند.

منبع: مهر

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false