واحدهای ۹۹ساله مسکن مهر پردیس با اقساط ۵ساله واگذار می شود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سعید غفوری با اشاره به این که تاکنون ۲۵ هزار واحد مسکن مهر تحویل و در برخی جاها روند ساخت تسریع شده است افزود: در فاز ۸ خیلی از محلات که در حال شکل‌گیری است، از جمله سبلان، سهند، تفتان که پروژه‌های مسکن مهر به‌خوبی تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

وی با اشاره به این‌که رویکرد شرکت عمران ارائه اطلاعات شفاف بوده است، افزود: امسال در مرحله اول حدود یک ماه پیش بسته ۱۰۵ میلیارد تومانی از زمین‌های قابل تهاتر ارائه شده تا رانتی در این زمینه به‌وجود نیاید.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اعلام آمادگی تحویل  ۲۳۳۳ واحد در همه فازهای پردیس از افزایش واحدهای آماده به حدود ۲۷۵۴ واحد دیگر خبر داد که احتمالا در هفته دولت (شهریور امسال) افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به آماده‌سازی و محوطه‌سازی پروژه‌های مسکن مهر فاز ۹ قدیم، گفت: حدود ۹۰۰ واحد آماده تحویل مربوط به این فاز است.

وی تأمین منابع مالی برای عملیات محوطه‌سازی، آماده‌سازی و تأمین انشعابات را پیش‌نیاز تحقق این برنامه اعلام کرد و افزود: ۳ مدرسه در فاز ۸ و دو باب مرکز محله نیز همزمان با واحدها به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس درمورد میزان اعتبار مورد نیاز گفت: انتهای سال ۹۶ عدد ۲۵۸۴ میلیارد تومان را برای اتمام مسکن مهر اعلام کردیم، اما به‌دلیل موارد ویژه این روزها برای اتمام مسکن مهر پردیس ۵۰۰۰ میلیارد تومان نیاز است که فعلا وام ۱۰۰۰ میلیارد تومانی از محل پرداختی تسهیلات مسکن مهر و تضامین مورد نیاز به بانک مسکن ارائه شده است.

وی از بازپرداخت دوساله این وام خبر داد و با اشاره به ملکی‌کردن مساکن مهر، گفت: شرایط ما برای این کار ویژه و خاص برای مالکان است؛‌ حدود یک هفته است که اعداد استخراج شده و کار از محله سبلان فاز ۸ این کار آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: معادل ۳۰ درصد از قیمت هر قطعه برای ملکی‌شدن در نظر گرفته شده و روی این عدد ۳۰ درصد ۴۰ درصد تخفیف اعمال می‌شود. در مجموع ۵۰ درصد مبلغ مورد نظر که کار کارشناسی روی آن انجام شده نقدی و ۵۰ درصد مابقی در اقساط ۵ساله دریافت می‌شود.

وی تأکید کرد: هیچ گونه افزایش قیمتی برای متقاضیان مسکن مهر نخواهیم داشت و در صورت تأمین منابع مالی ۵۰۰۰ میلیارد تومانی مسکن مهر پردیس سال آینده به اتمام می‌رسد.

اخبار روز ایران و جهان را در جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false