همه چیز درباره هتل ویستریا تهران - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
همه چیز درباره هتل ویستریا تهران

همه چیز درباره هتل ویستریا تهران

معرفی هتل ویستریا تهران

آیا دوست دارید در یکی از هتل­های لوکس پایتخت اقامت کنید ولی نمی­دانید کدام را برگزینید؟ آرزو دارید در اتاق­های فاخر و شاهانه اقامت داشته باشید؟ هتل ویستریا تهران ، قطعاً همان جایگاهی است که اقامت خارق­العاده شما را به حقیقت تبدیل می­کند.

در این مقاله سعی داریم تا به طور کامل هتل ویستریا، ویژگی­ها و امکانات آن را بررسی کنیم. این هتل یکی از بهترین هتل­های پایتخت است که با امکانات مدرن و اتاق­های لوکس، به خوبی از شما پذیرایی می­کند.

معرفی هتل ویستریا تهران

اگر می خواهید در یکی از لوکس ترین هتل های تهران، اقامت کنید که به فرودگاه و مترو دسترسی مناسبی داشته باشد، هتل ویستریا گزینه مناسبی است. این هتل، یک هتل 5 ستاره است که در سال 1398 در 8 طبقه ساخته شده است. هتل ویستریا در منطقه دربند، در شمال تهران واقع شده و دارای چشم­انداز بسیار زیبایی از رشته­کوه­های البرز و شهر تهران است.

نحوه دسترسی به هتل ویستریا تهران

برای دسترسی به هتل ویستریا تهران، می­توانید از مترو، تاکسی، اسنپ یا خودروی شخصی استفاده کنید. هتل ویستریا در نزدیکی مراکزی مانند شبکه بهداشت و درمان شمیرانات (طالقانی) و بیمارستان شهدای تجریش و مجتمع تجاری ارگ و بازار تجریش و حرم حضرت صالح بن موسی (ع) قرار گرفته است.

نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه اتوبوس مترو تجریش و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس مترو تجریش است که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

امکانات و خدمات هتل ویستریا تهران

امکانات و خدمات هتل ویستریا تهران

با اقامت در هتل ویستریا تهران، از امکانات فوق­العاده­ای بهره­مند می­شوید. هر آنچه که از یک هتل 5 ستاره انتظار داشته باشید، در این هتل وجود دارد. از مجموعه آبی هتل گرفته تا بهترین رستوران­ها و کافی­شاپ­ها.

هتل ویستریا برای تفریحات شما، خدمات ویژه­ای را ارائه می­دهد. در این هتل می­توانید از امکاناتی مانند سالن بدنسازی، استخر، سونای خشک و بخار و ماساژ استفاده کنید؛ همچنین این هتل دارای روف­گاردن، مجموعه سلامتی، تالار عروسی و سالن کنفرانس است.

در هتل ویستریا، دو تالار وجود دارد که در طبقه منفی هشتم قرار گرفته­اند. این تالار که به نام تالار عقیق شهرت دارد، دارای ظرفیت 300 نفر است و برای برگزاری مراسم عروسی، جشن تولد و سمینارهای شما مناسب است. این تالار امکانات مختلفی از جمله نورپردازی­های حرفه­ای، پروژکتور و صندلی­های چوبی دارد.

اقامت در واحدهای لوکس هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا دارای 98 باب اتاق و سوئیت مجهز و مدرن است که در طبقات چهارم تا دهم پراکنده شده­اند. این اتاق­ها به شکل اتاق­های دو تخته استاندارد، دو تخته توئین، دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین ویژه، اتاق دو تخته دبل ویژه، سوئیت­های پرزیدنتال و اتاق­های سه تخته ارائه می­شوند.

اتاق­های دو تخته دبل، یکی از زیباترین اتاق­های هتل ویستریا هستند که برای دو نفر طراحی شده­اند. امکاناتی که در این اتاق­ها وجود دارد، شامل تلویزیون، مینی­بار، صندوق امانات، چای­ساز، حمام و سرویس بهداشتی است.

در سوئیت­های دو تخته پرزیدنتال، دو اتاق خواب، یک نشیمن مجزا، یک اتاق میهمان، آشپزخانه کاملاً مجهز وجود دارد. این سوئیت­ها، دکوراسیون بسیار شیکی دارند که چشم­انداز زیبایی از البرز را به شما نشان می­دهند. سوئیت­های پرزیدنتال، برای اقامت­های خانوادگی شما یا جلسات تجاری بسیار مناسب هستند.

سوئیت توئین، مساحتی بیش از 75 مترمزبع دارند و دارای دو اتاق خواب با تخت­های جداگانه، یک حمام با کابین دوش که چشم­اندازی به البرز دارند. این سوئیت­ها، طراحی و معماری جالبی دارند که چشم هر بیننده­ای را مجذوب خود می­کند. کلیه تجهیزات موجود در این سوئیـت مدرن بوده و از سطح بالایی برخوردار هستند.

رستوران­های هتل ویستریا تهران

در هتل ویستریا تهران؛ علاوه بر امکانات رفاهی بی­نظیر، رستوران و کافی­شاپ­های مختلفی است که طعم خوش غذاها را برای شما ماندگار خواهند کرد. در این هتل، برای تک­تک ذائقه­ها ارزش و احترام خاصی قائل شده و بهترین غذاها را سرو می­کند.

رستوران رویال، یک رستوران لوکس و شیک در طبقه اول هتل ویستریا است که غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی را با کیفیت بالا و در محیطی آرام، سرو می­کند. این رستوران، دارای ظرفیت 200 نفر است و برای مجالس خصوصی و عمومی شما مناسب است.

رستوران اسکای لانچ، دیگر رستوران هتل ویستریا است که منظره­ای خیره­کننده از شمال تهران را در برابر چشمان شما قرار می­دهد. این رستوران در طبقه 11 هتل قرار گرفته و غذاهای فوق­العاده خوشمزه را برای شما سرو می­کند. در حالی که غذایی متفاوت را صرف می­کنید، موسیقی زنده نیز پخش می­شود. رستوران اسکای لانچ دارای ظرفیت 150 نفر است.

رستوران روف گاردن، از دیگر رستوران­های هتل ویستریا است که فضای متفاوتی را به شما نشان خواهد داد. این رستوران که با گل­ها، آبنماها و گیاهان زینتی تزیین شده،ا لذت خوردن یک غذا را برای شما چندین برابر می­کند. در این محیط زیبا و دلنشین، از طبیعت، نوشیدنی­های خنک و گرم، پذیرایی­های سبک و جشن­های خصوصی لذت فراوانی خواهید برد.

جاذبه­های گردشگری اطراف هتل ویستریا تهران

با اقامت در هتل ویستریا تهران، به بسیاری از جاذبه­های گردشگری اطراف هتل دسترسی خواهید داشت. در اطراف این هتل، لیستی از بهترین اماکن دیدنی پایتخت قرار گرفته که عبارتند از کاخ نیاوران، کاخ سعدآباد، موزه سینما، مرکز خرید الهیه و مرکز خرید پالادیوم.

اگر برای کار یا تجارت و یا هر دلیل دیگه­ای به تهران سفر کرده­اید، با توجه به بودجه سفر خود، می­توانید در یکی از بهترین هتل­های این شهر به نام ویستریا اقامت داشته باشید. از هتل ویستریا تا مراکز خرید تهران، فاصله زیادی نیست. بسیاری از مراکز خرید معروف این شهر در اطراف هتل قرار گرفته­اند که در ادامه با هر کدام از آن­ها آشنا خواهید شد.

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم

یکی از بزرگترین مراکز خرید اطراف هتل ویستریا تهران، مرکز خرید پالادیوم است که در سال 1388 محله زعفرانیه واقع شده است. این مرکز خرید، دارای برندهای معتبر ایرانی و خارجی است. ساختمان مرکز خرید، مساحتی بیش از 10 هزار مترمربع دارد که 1شامل 150 واحد تجاری، 120 فروشگاه و 25 رستوران و فودکورت است.

معماری مرکز خرید پالادیوم بسیار هنرمندانه و ظریف است؛ به طوری که در ترکیب آن از اشکال هندسی استفاده شده است. بر روی نمای مرکز خرید، شیشه­های بزرگی نصب شده که شما را مجذوب خود می­کند.

در مجموعه پالادیوم، فروشگاه‌های بسیاری وجود دارد که انواع محصولات از جمله پوشاک، کیف، کفش، لوازم آرایشی، بهداشتی، صنایع دستی و هنری به فروش می­رسد. قیمت اجناس در این بازار، به نسبت دیگر مراکز خرید، بالا است.

برای رفتن به مرکز خرید پالادیوم، راههای متنوعی وجود دارد. اگر از مترو می­خواهید استفاده کنید، باید به میدان تجریش بروید. ایستگاه تجریش، نزدیکترین ایستگاه به مترو است. بعد از پیاده­شدن در میدان تجریش، با تاکسی­های زعفرانیه به سمت بازار حرکت کنید.

در مرکز خرید پالادیوم، امکانات متنوعی برای گردشگران در نظر گرفته شده است. در این مرکز می­توانید از باشگاه­های ورزشی، کتابخانه، فروشگاه­های پرینت، داروخانه، کارواش و خشک­شویی استفاده کنید.

بازار تجریش

یکی از قدیمی­ترین بازارهای تهران که در شمال شهر و در محله­ای تاریخی واقع شده، بازار تجریش است که دارای معماری اسلامی و فضای سرپوشیده است. در این بازار، می­توانید انواع کالاهای سنتی، صنایع دستی، خشکبار، ادویه، ترشی، ظروف مسی و خوراکی­های خوشمزه را پیدا کنید.

در اطراف بازار تجریش، جاذبه­های دیدنی دیگری همچون حرم امامزاده صالح، تکیه تجریش و پاساژ قایم و جود دارد. هتل ویستریا، دارای امکانات رفاهی و خدماتی بسیاری است. این هتل در فاصله حدود 10 دقیقه­ای از بازار قرار دارد. برای رفتن به بازار تجریش، می­توانید از خودرو شخصی، تاکسی، اتوبوس یا مترو استفاده کنید.

معماری بازار تجریش، بسیار چشم­نواز و خیره­کننده است. این بازار، دارای پوشش شیروانی و پلان مستطیل شکل است. سقف بازار، با چوب و آجر ساخته شده است و دارای روشنایی طبیعی است. بالای هر مغازه، نام آن با خط خوش نستعلیق روی کاشی فیروزه­ای رنگ نوشته شده است. در ضلع جنوب غربی بازار، تکیه تجریش قرار دارد که یک بنای تاریخی و مذهبی است.

تکیه تجریش، دارای ستون­های مستحکم فلزی و ساختمان دو طبقه است. در ضلع غرب تکیه، چند مغازه بلند به نام شاه­نشین وجود دارد که به عنوان منبر برای سخنرانان استفاده می­شود. این بازار دسترسی مستقیمی به میدان تجریش و مترو دارد.

پیست اسکی توچال

یکی از بهترین پیست­های اسکی ایران، پیست اسکی توچال است که در دامنه رشته کوه­های البرز قرار دارد. این پیست اسکی، دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوع و باکیفیت است. امکانات متنوعی در پیست اسکی توچال وجود دارد. شما می­توانید لوازم اسکی را از مدرسه اسکی توچال، اجاره کنید و یا با کمک مربیان مجرب، آموزش اسکی بگیرید.

تله کابین از دیگر امکانات پیست اسکی است که منظره زیبایی از کوه­ها و شهر را به شما نشان می­دهد. این تله کابین، 7300 متر طول دارد و دارای 3 خط اصلی است. بعد از کلی تفریح در پیست اسکی نیز می­توانید، به رستوران­ها و کافه­های توچال بروید و نوشیدنی داغ خود را سفارش دهید.

هتل توچال، یکی از هتل­هایی است که در نزدیکی پیست قرار دارد. شما می­توانید در این هتل اقامت کرده و از خدمات رفاهی آن بهره ببرید. هتل توچال دارای 30 اتاق با ظرفیت 100 نفر است.

سورتمه و بانجی جامپینگ از جمله امکانات شادی­بخش پیست اسکی است که برای همه سنین مناسب است. شما می­توانید با بانجی جامپینگ، در پلکان فولادین، به چالش خود بپردازید. شما می­توانید با سورتمه، بر روی برف، در پیست توچال سرگرم شوید. سورتمه، یک فعالیت جذاب و هیجان­انگیز است که برای همه سنین مناسب است.

بام تهران

یکی از زیباترین جاهای دیدنی تهران که در نزدیکی هتل ویستریا قرار دارد، بام تهران است. این مکان با هوای پاک و کوهستانی، گزینه خوبی برای جداشدن از شلوغی و هیاهوی شهر است. در بام تهران، می­توانید منظره زیبای شهر و برج میلاد را از بالا تماشا کنید و از امکانات رفاهی آن، لذت ببرید.

رستوران­های متنوعی در بام تهران وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه و نوشیدنی­های داغ رامی­توانید سفارش داده و از خوردن آن لذت ببرید. رستوران و کافه­های تهران، دارای منوهای متنوع و باکیفیتی هستند.

باشگاه اسکی از دیگر امکانات بام تهران است که به شما این فرصت را می­دهد تا لوازم اسکی را اجاره کرده و با کمک مربیان، اسکی آموزش ببینید؛ همچنین می­توانید با استفاده از تله سیژ با پای پیاده به پیست اسکی توچال بروید. یکی از تفریحات مهیج بام تهران، پرش از ارتفاع است که می­توانید خود را با پرش از ارتفاعات مختلف به چالش بکشید.

زیپ لاین یکی دیگر از تفریحات مهیج بام تهران است که با استفاده از سورتمه، می­توانید بر روی برف، سرگرم شوید. سورتمه، 100 متر طول دارد و به صورت چپ چپ است. اتاق فرار، از جمله تفریحات مهیج دیگری است که در بام تهران، شما را سرگرم می­کند.

کاخ سعدآباد

یکی دیگر از جاذبه­های تاریخی و فرهنگی پایتخت، کاخ سعدآباد است که در نزدیکی هتل ویستریا تهران قرار گرفته است. این مجموعه، دارای 18 کاخ و موزه است که نشان­دهنده زندگی و فرهنگ پادشاهان قاجار و پهلوی است. در این مجموعه، می­توانید از آثار هنری، تاریخی، صنایع دستی، اسناد، اسلحه­ها و اتومبیل­ها بازدید کنید.

در اطراف کاخ سعدآباد، باغ­ها و چشمه­های زیبا و سرسبز وجود دارد که فضای آرامش­بخش و خوشایندی را برای شما فراهم می­کنند. هتل ویستریا در فاصله 10 دقیقه­ای از کاخ قرار گرفته است. برای رفتن به کاخ سعدآباد، می­توانید از خودرو شخصی، تاکسی، اتوبوس یا مترو استفاده کنید.

قوانین مهم رزرو هتل ویستریا تهران

برای رزرو هتل ویستریا می­توانید از سایت­های مختلف آنلاین استفاده کنید. در این بخش، بعضی از قوانین مهم رزرو این هتل را به شما ارائه می­دهیم:

  • ساعت ورود و خروج به هتل: ساعت ورود به هتل 14:00 و ساعت خروج از آن 12:00 است.
  • هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال، در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان است. سرویس اضافه به صورت تخت ارائه می­گردد.
  • سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو هتل قرار دارد.
  • پذیرش خانم­های مجرد با ارائه مدرک شناسایی معتبر امکان­پذیر است.
  • صیغه­نامه فقط با مهر برجسته محضر، قابل قبول است.
  • برای کنسولی رزروهای انفرادی، 24 ساعت قبل از ورود میهمان 100 درصد نرخ یک شب محاسبه می­شود.

جمع­بندی

اگر دوست دارید در شهر تهران به گشت­وگذار بپردازید و از جاذبه­های تاریخی و طبیعی آن لذت ببرید، هتل ویستریا را انتخاب کنید که خدمات رفاهی و غذاهای خوشمزه آن، زبانزد خاص و عام است. این هتل 5 ستاره، با اتاق­های شیک و مدرن، رستوران­های باکیفیت، سونا، استخر و جکوزی پذیرای شما عزیزان است.

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false