همایش تبیین حماسه حضور انتخابات | فرمانداری ری: 12 هزارمجری پای 476 هزار صندوق رای خدمت می کنند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
همایش تبیین حماسه حضور انتخابات | فرمانداری ری: 12 هزارمجری پای 476 هزار صندوق رای خدمت می کنند

جامعه خبر| به گزارش روابط عمومی فرمانداری ری، همایش تبیین حماسه حضور 16 بهمن ماه درسالن شیخ صدوق حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) با حضور سید عباس جوهری و مهدی باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری و رئیس ستاد انتخابات استان تهران، شهرداران ودهیاران و آحاد مردم برگزار شد.

مهدی باب الحوائجی در ان همایش با بیان اینکه به برکت خون شهدا نظام جمهوری اسلامی ایران در اعلاترین نقاط جهان ایستاده گفت: بسیاری از افرادی که این موضوع را نمی توانند ببینند به آن سنگ می پرانند؛ اما مردم از نظام و انقلابی که به دست خودشان رقم خورده مشغول حمایت هستند و انقلاب و حماسه دیگری در راه است.

وی افزود: برگ زرین دیگری به کتاب رشد، ایثار و از خود گذشتگی، معنویت و شهادت، مردم و مردم سالاری ایران در روز 11 اسفند ماه اضافه خواهد شد. به پاس خون شهدا و پرچم سه رنگ مام وطن ایرانمان پای صندوق های رای خواهیم رفت.

*فرماندار ری: 12 هزار نفر و 476 صندوق، رای اهالی ری را جمع آوری خواهند کرد

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: لازم به ذکر است تعداد 12 هزار نفر و 476 صندوق در موضوع انتخابات، رای تاثیر گذار اهالی ری را جمع آوری خواهند کرد.

باب الحوائجی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: یکی از شرایطی که می تواند در جهت رشد و توسعه و تحول کشور موثر واقع شود انتخابات است و حضور گسترده مردم در برگزاری پر شور می تواند موثر واقع شود. بر این اساس مبتنی بر راهبردها و فرمایشات مقام رهبری مبنی بر مشارکت قوی، امنیت و سلامت امروز در همایش تبیین حماسه حضور گرد هم آمدیم.

وی افزود: در این جلسه در مورد شرایط انتخابات، دستاوردهای نظام و اقدامات دشمنان در جهت عقب ماندن مردم گفتگو و مطرح شد و مردم ری بیشتر در روند این مسائل قرار گرفتند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false