هاشمی نه علیخانی بله؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

پایگاه خبری جامعه خبر/ سید هادی کسایی زاده/ یا باید دزد باشید یا پولدار یا قدرت و اسلحه داشته باشید آن وقت می توانید در تگزاس فیلم های هالیوودی زندگی خوب و خرمی داشته باشید. حالا روایت رسانه ملی ما هم چنین شده است.

اگر پولدار باشی رسانه برای توست و باید ۲۰ دقیقه تبلیغات را به زور نگاه کنی یا اینکه در بهترین زمانی که کل خانواده دور هم جمع شدند تا از دیدن برنامه های شاد رسانه ملی استفاده کنند یا قرعه کشی آپ است و یا قرعه کشی فروشگاه رفاه و غیره … یعنی چون پولدار هستند رسانه ملی در پیک تماشاگر در تسخیر آنهاست.

قدرت هم داشته باشی باز هم همین است. یعنی گردنت کلفت باشد … رسانه ها نوشتند که احسان علیخانی مبلغ میلیاردی از موسسه مالی ثامن الحجج دریافت کرده و او باید اگر متهم باشد در دادگاه توضیح دهد و اگر هم نباشد آن رسانه باید عذرخواهی و تکذیبیه بدهد.

حالا احسان علیخانی با پرونده سیاهی که در ماه عسل از خود به جا گذاشته یک ساعت برنامه زنده تلویزیونی حالا خورشید را از آن خود کرد تا از این اتهام خود را رها کند. چه کسی این حق را به یک فردی که گفته شده متهم است یا راست یا دروغ
بیاید در رسانه ملی از خود دفاع کند؟ آیا دیگران هم چنین حقی دارند؟ مثلا منوچهر متکی هم بیاید از خودش دفاع کند. یا اینکه یاشار سلطانی را دعوت کنند تا از خود دفاع کند. می شود؟

جالب اینکه در سال 88 اجازه ندادند خانواده آیت الله هاشمی در رسانه ملی از اتهامات خود دفاع کند اما حالا احسان علیخانی مردی که به نام عابر بانک رسانه ملی مشهور است می تواند هر وقت دلش بخواهد از خودش و کارهایش و اشتباهاتش دفاع کند. این حق است؟ یا قانون تگزاس که آقای علی عسکری پایه گذاشته است.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false