«هادی بادلی» بخشدار غیرقانونی کهریزک! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
«هادی بادلی» بخشدار غیرقانونی کهریزک!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار نوشت: امین بابایی پس از 3 سال بخشداری کهریزک جای خود را در اسفند 1401 به هادی بادلی بدون تجربه مدیریت اجرایی داد. «بادلی» متولد ۱۳۶۰ دارای کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دانشجوی مقطع دکترا است. وی جانشینی فرمانده سپاه پاسداران شهرری، فرمانده بسیج مخابرات کشور، مسئولیت در قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه و عضو هیات امنا در ستاد شورایاری شهرداری تهران را در کارنامه خود دارد که در این رزومه هیچ کار اجرایی و مدیریتی حرفه ای مشاهده نمی شود.

اما جالب آنکه او بدون رابطه استخدامی با دولت منصوب شده و حداقل های سوابق کاری را ندارد. هادی بادلی برخلاف مصوبه و دستورالعمل شماره 578606 مورخ 1/4/1395 رئیس جمهور به وزارت کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی است. در این ابلاغیه آمده است که بخشدار باید 5 سال تجربه کارشناسی در وزارتخانه را داشته باشد و اگر بخشدار را بیرون از سازمان انتخاب شوند باید 10 سال سابقه داشته باشند که 5 سال آن در پست های مدیریت پایه باشد.

آیا فرمانده بسیج مخابرات شغل مدیریتی است و پایه است؟ با این توصیفات انتخاب او غیرقانونی بوده و باید به سرعت عزل و برکنار شود هرچند حضور وی در بخشداری تاثیری بر توسعه بخش نداشته و بسیاری از برنامه های در حال اجرای بخشدار قبل هم عقیم مانده است. این انتصاب قطعا سیاسی بوده که اقدامی غیراخلاقی و غیرقانونی است و برخلاف منویات رهبرانقلاب محسوب می شود.

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false