دسته گل شهرداری متخلف کهریزک و ناگهان یک معاون شهردار قانونمند! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
دسته گل شهرداری متخلف کهریزک و ناگهان یک معاون شهردار قانونمند!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار نوشت: شهرداری کهریزک و باقرشهر به دلیل سوء مدیریت موجب ایجاد فضایی به نام بهشت متخلفان ساخت و ساز در این بخش تبدیل شده اند به نحوی که قدم به قدم این شهر شاهد ساخت و ساز غیرمجاز هستیم.

البته سوء مدیریت فقط به بخش عمران معطوف نمی شود و می توان انبوهی از زباله های ساختمانی، آلودگی خاک و محیط زیست، معتادان متجاهر، سد معبر، نما و بناهای نا متقارن و زشت، سازه های غیراستاندارد و غیره را در لیست گاف های شهرداری باقرشهر و کهریزک گنجاند.

در تصاویری که مردم برای خبرنگار ارسال می کنند سوال این است که چگونه غول های ساخت و ساز به آسانی و در روز روشن خلاف می سازند و شهرداری کاری به کارشان نداشته است؟

در پاسخ به این پرسش ها محمد بابایی معاون شهردار کهریزک پاسخ داد و گفت: این تخلفات گسترده همه برای بیش از یک سال قبل است و در دوره ای که بنده وارد شهرداری کهریزک شدم و آقای علی کلهر شهردار هستند تخلف مشاهده نمی شود.

محمد بابایی گفته است: سازنده هایی مانند آقای جعفرنژاد و میثم رضوی که تخلفاتی در گذشته داشتند دیگر چشم شهرداری بر روی اقدامات آنها بسته نمی شود و به کمیسیون ارجاع می شوند و حق تخلف کردن ندارند. مردم مطمئن باشند که مر قانون اجرا می شود.

بر اساس این گزارش در تصاویر ارسالی مردم از ساخت و ساز غیرمجاز گلایه داشتند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false