نیروی زمینی متناسب با تهدیدات نوین، تجهیز شده است - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش گفت: یکی از اولین نیروهایی که برای دفاع از نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران به پاخواست نیروی زمینی ارتش بود که در مناطق مختلف عملیاتی سردشت، مریوان، بانه و دیگر مناطق به مقابله با دشمنان این آب و خاک پرداخت که این نشان از تدین ارتش، بدنه انقلابی آن و همچنین قدمت دفاع ارتش از نظام و انقلاب اسلامی ایران می دهد.

وی افزود: اولین شهدا و اسرای نبرد کردستان از نیروی زمینی ارتش بوده است که این عمق رشادت و فداکاری این نیرو را می رساند.
جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه امام راحل در خصوص نیروی زمینی فرموده بودند که همواره این نیرو در نوک پیکان دفاع از کشور بوده است، اظهارکرد: بعد از جنگ تحمیلی، یک ظرفیتی به نام منافقین آمدند برای ترور و بمب گذاری و این اقتدار نیروی زمینی ارتش بود که باعث شد کمر منافقین بشکند.
امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان بیان کرد: فرماندهی کل قوا هم مدالی را بر سینه نیروی زمینی ارتش چسباندند و فرمودند که نیروی زمینی ارتش ستون فقرات ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
وی گفت: ما در سالهای اخیر با تهدیدات جدیدی روبرو هستیم و نیروی زمینی ارتش هم متناسب با این تهدیدات و با وجود همه مشکلاتی  که وجود دارد، ظرفیت های لازم را در خود ایجاد کرد و اقدامات مثبت و موثری را انجام داده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false