اعتصاب کارکنان هواپیمایی آلمان ۶۰ پرواز را لغو کرد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، فرودگاه‌های دوسلدورف و هامبورگ آلمان روز سه شنبه از لغو بیش از 60 پرواز شرکت هواپیمایی « یورو وینگز » در این فرودگاهها به علت اعتصاب خدمه پرواز این شرکت هواپیمایی خبر دادند.

فرودگاه دوسلدورف (در غرب آلمان) در بیانیه ای اعلام کرد امروز از مجموع 94 پرواز این شرکت هواپیمایی ارزان قیمت وابسته به شرکت هواپیمایی لوفتهانزا، به مقصد و مبدأ دوسلدورف، 52 پرواز لغو شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از فرانکفورت، یک سخنگوی فرودگاه هامبورگ (در شمال آلمان) نیز اعلام کرد 14 پرواز از مجموع 40 پرواز برنامه ریزی شده شرکت یورو وینگز، لغو شده است.

اتحادیه ­کارکنان فرودگاهی آلمان (verdi)­ روز دوشنبه از خدمه پرواز شرکت یورو وینگز خواست از ساعت 4 تا 19 سه شنبه به وقت گرینویچ در این دو فرودگاه دست به اعتصاب بزنند. این اتحادیه که نماینده بخشی از کارکنان یورو وینگز است، خواستار مذاکره درباره یک قرارداد جمعی ویژه برای کسانی است که از آنها دفاع می کند. اتحادیه کارکنان کابین هواپیما (UFO) نیز نماینده گروهی دیگر از کارکنان هواپیمایی است.

شرکت هواپیمایی یورو وینگز همچنین قرار است روز چهارشنبه به درخواست اتحادیه خلبانان (Cockpit) دست به اعتصاب دیگری بزند. این اعتصاب مربوط به شرکت هواپیمایی لوفتهانزا خواهد شد.

اتحادیه خلبانان از پنج سال پیش مسئله افزایش حقوق کارکنان این بخش و کاهش شدید قدرت خرید به علت تورم را ­مطرح می کند.

تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false