نوری: می‌دانستم که «پرسپولیس» دربی را می‌برد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، محمد نوری درمورد برتری تیمش برابر فجر سپاسی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار کرد: بازی کردن برابر تیم‌های دسته یکی در مسابقات جام حذفی واقعا خیلی سخت است و هر روز سطح تیم‌های دسته یکی بهبود می یابد.

بر اساس این خبر، هافبک تراکتورسازی گفت: ما در ۱۵ دقیقه دوم وقت‌های اضافه خیلی بهتر از حریف بودیم و توانستیم با ارائه یک فوتبال زیبا پیروز شویم اما واقعا فجر سپاسی در ۹۰ دقیقه قانونی این دیدار با بازی منطقی که انجام داد خیلی ما را اذیت کرد. به هرحال خوشحالم که توانستیم بازی را ببریم و صعود کنیم.

نوری تاکید کرد: مصدومیتم بد نیست و می‌توانستم در حد ۲۰ دقیقه به تیمم کمک کنم و خوشبختانه حضور مثبتی هم در بازی داشتم. انشالله در بازی بعدی جام حذفی با قرعه خوبی همراه باشیم و بتوانیم امسال قهرمانی را برای هواداران به دست آوریم.

به گزارش جامعه خبر، این بازیکن گفت: متاسفانه نتوانستم دربی را ببینم اما به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم و می‌دانستم که پرسپولیس برنده می شود چون تیم کامل و یک‌دستی است.  به نظرم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم بسیار خوب توانست به نیمه نهایی صعود کند.

میزان

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false