مذاکره با طرف‌ خارجی در چارچوب‌ مشخص انجام شود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در جمع دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه فردوسی مشهد در مورد مسائل روز قضایی و سیاسی صحبت کرد که مشروح سخنان وی به شرح زیر است:

* دشمن تلاش خود را برای ضربه زدن به کشور از مسیرهای مختلف انجام می دهد که برای خنثی کردن توطئه های دشمن در حوزه اقتصادی باید به توان داخل اتکا کرد.

* مذاکره با طرف های خارجی برای حل مشکلات کشور باید در چارچوب مشخصی انجام شود تا طرف مقابل فکر نکند ما ناتوان هستیم.

ما نمی گوییم دور خود را دیوار بکشیم اما باید به داشته های خود متکی باشیم زیرا کشور ما دارای ثروت زیادی از جمله نفت است.

* به بانک ها اعلام کردیم به معوقاتتان اضافه نشود و مشکلات گذشته را تکرار نکنید که باز هم شاهد افزایش معوقات بانکی بودیم.

* اگر افراد با فساد به بانک‌ها تضمین ندادند و با ارائه اسناد جعلی، تبانی و دیگر اقدامات غیر قانونی، پولی گرفته‌اند این موضوع کیفری است و باید برخورد لازم انجام شود.

* زمانی که تبلیغات پر حجمی برای «پدیده» انجام و پول های زیادی از مردم گرفته شد، مسئولان استانی کجا بودند و باید گفت اگر ما به این موضوع ورود نمی کردیم اوضاع بدتر می شد.

* تعاونی‌هایی که حق اخذ سپرده به جز از اعضای تعاونی را نداشته‌اند، از مردم سپرده های زیادی را جذب کردند و حتی سودی بالاتر از بانک ها داده‌اند که در این میان وزارت تعاون باید بر این تعاونی‌ها نظارت می‌کرد اما نظارت کافی وجود نداشته است.

خبر روز را با جامعه دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false