ابلاغیه ستاد «رئیسی»؛ استفاده از اموال عمومی حرام است - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، بایدها و نبایدهای ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی از سوی علی نیکزاد رئیس این ستاد ابلاغ شد.  

مهمترین این بایدها و نبایدها به شرح ذیل است:

* تأکید بر اهمیت حضور حداکثری در افزایش قدرت و عزت و آبروی ملی و تأثیر بی‌بدیل انتخاب آگاهانه ملت در تشکیل دولتی «مقتدر»، «مردمی»، «جهادی».

*تأکید بر اتحاد و همبستگی ملی و پرهیز از هرگونه دامن‌زدن به مسائل و اختلاف‌های قومی و مذهبی و هوشیاری در مقابل نقش و آرزوی قدیمی دشمنان و فتنه‌گران در مخدوش کردن انسجام و قدرت ملی.

* تأکید بر نقاط قوت کاندیدای اصلح و کارنامه موفق و درخشان او و ذکر نمونه‌های عینی از کارآمدی و ویژگی‌های مدیریتی و تیم احتمالی دولت.

* تلاش برای ایجاد وحدت گفتمانی میان نیروهای انقلابی و کم‌اعتنایی به اختلاف سلیقه‌های درونی.

* تأکید بر آرامش سیاسی و پرهیز از تبدیل کردن انتخابات به بستر شکاف و نقار و کینه و ایجاد درگیری میان مردم و همچنین لزوم رعایت اخلاق و انصاف و پرهیز از سیاه‌نمایی.

* استفاده از هرگونه امکانات دستگاه‌های متصل به بیت‌المال و اموال عمومی ممنوع و حرام است .

*توجه دائمی به اصل اساسی صداقت با مردم و اخلاص برای خدا در کارهای تبلیغی ستادها و پرهیز از هرگونه معامله فریبکارانه با افکار عمومی و ظاهرسازی.

* توجه به ارتباطات واقعی، اقناع چهره به چهره و تبلیغات می دانی و محدود نکردن فعالیت‌های تبلیغی به فضای مجازی.

* پرهیز از فعالیت‌های تبلیغی کلیشه‌ای و رفتار ستادی پرزرق و برق و هرگونه اسراف و زیاده‌روی در چاپ پوستر، بنر، تراکت و هرگونه کاری که شائبه اسراف و تبذیر دارد.

*استقبال از ابتکارات مردمی و حرکت‌های خودجوش در تبلیغ کاندیدای اصلح و پرهیز از معطل و منفعل کردن مردم و علاقمندان در مقابل تبلیغات متمرکز و کاستی‌های ستادها.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false