محسنی‌اژه‌ای: شنودها را دولت درخواست می‌کند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، محسنی‌اژه‌ای در پاسخ درمورد اجرای حکم قاتل ستایش قریشی اظهار کرد: تغییر خاصی در اجرای حکم اتفاق نیافتاده و طبق سؤالی که از رئیس کل دادگستری داشتم گفتند مسئله‌ای که پیش آمده برطرف شده و الان دیگر در مقام اجرای قانون و حکم هستند.

بر اساس این خبر، معاون اول قوه قضاییه همچنین درباره انتقاد رئیس جمهور از شنود و استراق سمع شهروندان و اینکه آیا دستگاه قضایی از شنودهای غیرمجاز اطلاع دارد یا خیر گفت: من هیچ موردی را سراغ ندارم که غیرمجاز باشد و حداقل من اطلاع ندارم و در حالی که دستگاه قضایی اطلاع یابد فردی بدون اجازه جایی را شنود می‌کند جرم است و حتماً با آن برخورد می‌کند.

محسنی اژه ای تاکید کرد: وزارت اطلاعات از دستگاه‌های اصلی امنیت است و توطئه‌ها را خنثی می کند و زیرمجموعه خود دولت است و بخش عمده‌ای از درخواست‌های شنود توسط خود دولت یعنی وزارت اطلاعات انجام می‌شود که همه را قضات موافقت نمی‌کنند و موارد خاصی را با یک شرایط خاص و زمان محدودی اجازه می‌دهند.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: البته نیروی انتظامی هم در پاره‌ای از پرونده‌هایی که دارد امکان دارد درخواست نماید و ممکن است سازمان اطلاعات سپاه هم مواردی را درخواست کند اما عمدتا تقاضاها از طرف وزارت اطلاعات منعکس می‌گردد.

تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false