خارجی‌ها «استقلال» را تهدید می‌کنند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، یکی از بازی های حساس هفته شانزدهم لیگ برتر دیدار استقلال و صنعت نفت است که خیلی‌ها آن را به چشم یک پیش بازی برای جام حذفی می بینند.

بر اساس این خبر، فراز کمالوند در این فصل تیم خوبی دارد و این تیم به جز حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در لیگ برتر هم نتایج نسبتا خوبی داشته و در رده ششم جدول قرار دارد. در حالی که پررنگ ترین نقش را در بین بازیکنان این تیم بازیکنان خارجی داشتند. صنعت نفت در این فصل با چهار بازیکن خارجی به مسابقات رفت. یک بازیکن عراقی و ۳ بازیکن برزیلی جمع ۴ بازیکن خارجی تیم استقلال را تشکیل می‌دهند. ۴ بازیکنی که سابقه حضور در فوتبال ایران و کار کردن با کمالوند در تیم های دیگر را داشتند.

مگنو باتیستا، آگوستو سزار و پریرا ۳ بازیکن برزیلی نفت در کنار جاسم کرار عراقی ۴ خارجی صنعت نفت هستند که تاثیر بسیار داشتند. صنعت نفت در نیم فصل نخست رقابت‌ها ۱۶ بار گلزنی کرد و ۱۲ گل از این ۱۶ گل را بازیکنان خارجی این تیم به ثمر رساندند.

به گزارش جامعه خبر، جاسم کرار با ۵ گل زده و ۳ پاس گل مهمترین و تاثیرگذار ترین بازیکن تیم محسوب می شود و حال این تیم امروز یکشنبه در چارچوب رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر میهمان استقلال است. تیمی که به نظر می‌رسد با شفر در مسیر بازگشت به روزهای خوب قرار دارد.

افکار

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false