ماجرای استعفای بی‌دلیل «مسجدجامعی» - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، احمد مسجدجامعی در شوراهای قبلی هم مورد احترام اصولگرایان بود و در شورای شهری که عنان آن به دست اصولگرایان بود آنها ریاست ستاد شورایاری ها را به احمد مسجدجامعی دادند و در شورای شهر جدید که همه اصلاح طلب بودند احمد مسجدجامعی ریاست شورایاری ها را از مرتضی طلایی نایب رئیس چمران در شورای شهر قبلی تحویل گرفت.

بر اساس این خبر، شورایاری های محلات متشکل از نمایندگان مردم هرمحله هستند که در انتخابات شورایاری ها برگزیده شدند. نه دولت نه مجلس و نه شورای شهر دخالتی در انتخاب افراد نداشتند و این افراد در واقع نمایندگان مجلس هرمحله به شمار می روند. مسجدجامعی در چند ماهی که ریاست ستاد شورایاری ها را عهده دار بود عملا نتوانست گره ای از مشکلات آنها باز کند.

حالا اما مسجدجامعی به دلیل ناتوانی در مدیریت مجموعه شورایاری ها و حفظ اندک اعتبار برجای مانده برای خود استعفای خود از ستاد شورایاری ها را به رئیس شورای شهر تقدیم کرد و در متن استعفای خود اشاره ای به موضوع خاصی نکرد و سربسته نوشته که نمی تواند کار کند. اما از ساعتی پس از استعفای مسجدجامعی از ستاد شورایاری ها ارگان های رسانه ای اصلاح طلب دلیل استعفای وی را نفوذ یاران قالیباف و طلایی در ستاد شورایاری ها ذکر نمودند.

به گزارش جامعه خبر، همانطور که در ابتدا اشاره شد اساس شورایاری ها از نمایندگان مردم تشکیل شده و همگی با رای مستقیم مردم محلات انتخاب شدند و گرایش سیاسی هم ندارند. مشخص نیست آقای مسجدجامعی چرا ناتوانی خود در اداره ستاد شورایاری ها را به آسمان و ابرها نسبت داده و مشکل بزرگ این کشور نگداشتند ها نیست. نخواستیم ها و نتوانستیم هاست.

جهان نیوز

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false