قیمت‌ های باور نکردنی اسباب‌بازی‌ها و ماشین کنترلی در کی کی تویز - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
قیمت‌ های باور نکردنی اسباب‌بازی‌ها و ماشین کنترلی در کی کی تویز

ماشین کنترلی جزء اسباب بازی‌های محبوب پسرانه هستند. اگر از هر پسر بچه‌ای نام اسباب بازی مورد علاقه‌اش را بپرسید، قطعا ماشین کنترلی یکی از آنها خواهد بود. این بازی یکی از هیجان انگیزترین انواع اسباب بازی‌هاست. به همین دلیل نیز پسر بچه‌ها علاقه زیادی به بازی کردن با آن دارند. به‌این ترتیب تا حد زیادی از هیجانات و انرژی خود را می‌توانند تخلیه کنند.

اسباب بازی ماشین یا موتورکنترلی یکی از اسباب بازی‌های مهیج کودکان است. اگر از هر پسر جوان یا نوجوانی نیز سوال کنیم که به کدام اسباب بازی را بیشتر از همه در دوران کودکی علاقمند بوده است؟ ماشین کنترلی یکی از آنها بوده است. چه بسا هنوز هم به‌عنوان محبوب‌ترین اسباب بازی دوران کودکی خود به‌عنوان یادگاری نگهداری می‌کنند.

فواید بازی با ماشین کنترلی

ماشین کنترلی یک بازی جنسیتی نیست، یعنی نمی‌توان آنرا تنها مختص به پسران دانست. اما جزء محبوب‌ترین اسباب بازی برای پسران شمرده می‌شود. این دسته از اسباب بازی‌ها برای همه کودکان حتی نوجوانان و جوانان نیز بسیار مفرح و سرگرم کننده است. رانندگی کردن همیشه یکی از رویاهای کودکان است. از سنین پایین همیشه کودکان این رویا را در سر می‌پرورانند.

با بازی کردن با این اسباب بازی تا حدودی در سنین پایین می‌توانند به تحقق این رویا جامه عمل بپوشانند. همانطوری‌که می‌دانیم بازی کردن با هر اسباب بازی بی‌دلیل نیست و معمولا پدر و مادرها سعی می‌کنند که اسباب بازی‌هایی که دارای فواید روحی و شخصیتی برای کودکان است را دنبال کنند. از جمله فواید بازی کردن با ماشین کنترلی عبارتند از:

کسب مهارت حرکتی

باتوجه به نحوه زندگی امروزه همه ما و فرزندان ما، که همگی در دنیای ماشینی زندگی می‌کنیم. بدون هیچ تحرکی. نحوه بازی کردن کودکان نیز تحت تاثیر همین شیوه زندگی به‌صورت بازی‌های کامپیوتری و یا بازی کردن با موبایل شده است. از اینرو بازی کردن با ماشین کنترلی و گاها دویدن به‌دنبال آن می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش تحرک کودکان پیش رود.

افزایش اعتماد بنفس

با خرید هر اسباب بازی‌ کودکان خود را وارد دنیای جدیدی از تجربه‌های گوناگون می‌کنید. ماشین کنترلی نیز از این قاعده مستثنی نیست. با تهیه این اسباب بازی خلاقیت جدیدی را وارد دنیای کودک خود خواهید کرد. به این ترتیب فعالیت سلول‌های مغزی کودکتان افزایش پیدا کرده و نهایتا سبب افزایش بنفس کودک خواهد شد. کودک شما اجتماعی‌تر و دارای توانایی‌های بیشتری نسبت به سایر کودکان خواهد شد.

تخلیه هیجان و انرژی کاذب

با تهیه ماشین کنترلی برای کودکان به‌خصوص پسر بچه‌ها که انرژی و هیجان بیشتری را دارند. میزان بیشتری از انرژی کاذب آنها را می‌توان تخلیه کرد. به‌این ترتیب کودکان خواب بهتری را می‌توانند تجربه کنند. کودکان و نوجوانان باتوجه به انرژی بسیار زیادی که دارند، این نوع بازی‌ها می‌توانند انرژی کاذب کودکان را تا حد زیادی تخلیه کنند.

تحقق رویای کودکی

بازی کردن با ماشین کنترلی سبب تحقق رویاهای دیرینه آنها خواهد شد. کودکان معمولا رویای رانندگی کردن و مسابقه دادن را همیشه با خود دارند، که با بازی کردن با این اسباب بازی، می‌توانند این رویا را تاحدودی تبدیل به واقعیت تبدیل کنند.

ماشین کنترلی بنزینی و سوختی

Alt= نوع سوخت ماشین‌های کنترلی

اسباب بازی ماشین کنترلی بنزینی و سوختی با انرژی الکتریکی از نظر عملکرد، تجربه و تأثیر زیست محیطی متفاوت هستند. ماشین‌های کنترلی بنزینی دارای موتور احتراق داخلی هستند که از سوخت بنزین برای تولید انرژی استفاده می‌کنند. این نوع اسباب بازی عملکرد دینامیکی و صدای واقعی موتورهای اصلی را القا می‌کنند. اما از نظر زیست محیطی، آلاینده‌ها و تراکم صدای آن ممکن است مشکلاتی را ایجاد کنند.

از سوی دیگر، ماشین‌های کنترلی با انرژی الکتریکی، از باتری‌ها برای تأمین انرژی استفاده می‌کنند. این نوع اسباب بازی به دلیل عدم تولید آلاینده‌ها و کاهش صدا، به طور معمول بهترین انتخاب برای محیط زیست هستند. همچنین، طراحی‌ها و تکنولوژی‌های جدید باعث شده تا ماشین‌های کنترلی الکتریکی نیز عملکرد بالا و تجربه واقعی‌تری ارائه دهند. با این حال، محدودیت‌های باتری ممکن است محدودیتی در طول بازی ایجاد کند.

از کجا باید ماشین کنترلی بخریم ؟

تهیه ماشین کنترلی و اینکه از کجا می‌توان این اسباب بازی‌ها را پیدا کرد، خودش یک چالش است. مراکز و فروشگاه‌های زیادی هستند که می‌توان اسباب بازی‌ها و ماشین کنترلی را از آنجاها تهیه کرد. اما باید به کیفیت و قیمت آنها نیز توجه کرد.

به جنس اسباب بازی که می‌خواهید بخرید نیز خیلی توجه کنید. این امر خیلی ضروری است برای کودکان که اسباب بازی مضر نباشد. ماشین‌های کنترلی برای سنین مختلفی تهیه شده‌اند و هنگام خرید آن به رده سنی توجه کنید که مناسب فرزند شما باشد. باتوجه به پیشرفتی که اینروزها تولید صنعت اسباب بازی داشته باشد.

سخن نهایی

در این مطلب با ماشین کنترلی و فواید آن آشنا شدیم. همچنین با نکاتی که هنگام خرید آن باید رعایت شود نیز تا حدودی آشنا شدیم. اکنون می‌دانیم که برای تهیه اسباب بازی‌ها به‌خصوص ماشین کنترلی به ویژگی‌هایی مانند؛ جنس آن، کیفیت، برند، اندازه و فروشگاهی که از آن خرید می‌کنیم باید توجه داشته باشیم. خرید از فروشگاه‌های معتبر چه به‌صورت آنلاین و چه به‌صورت حضوری می‌تواند چالش خرید اسباب بازی را تا حدود زیادی برای والدین کم کند.

با انتخاب یک فروشگاه معتبر می‌توان همیشه همه خریدهای اسباب بازی را خیلی راحت و بدون دغدغه انجام داد. بدون اینکه هیچ نگرانی از بابت جنس یا قیمت آن داشته باشید. حالا اگر این فروشگاه آنلاین باشد که دیگر جای هیچگونه مشکلی باقی نمی‌ماند. بدون اینکه زمانی را صرف ترافیک کنید، به‌سرعت می‌توانید کالای خود را درمنزل تحویل بگیرید. کی کی تویز یکی از همین فروشگاه‌هاست که با خیال راحت می‌توانید اسباب بازی مورد علاقه‌تان را با بهترین کیفیت و قیمت از آنجا تهیه نمایید.

*

*

*

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false