فعالیت ۵هزار نیروی داوطلب برای نظافت مسیر نجف تا کربلا - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، منصور باقرصاد در جمع خبرنگاران در کربلا گفت: در سال های گذشته مشکلات زیادی در خصوص انباشت زباله و نخاله های ساختمانی در مسیر نجف -کربلا وجود داشت که امسال بنا به درخواست های انجام شده برنامه ریزی ویژه ای برای پاکسازی این مسیر صورت گرفته است.

وی افزود: از امروز و فردا ۵هزار نیروی داوطلب که کل لباس های صدری رنگ دارند، با آرم خادم الحسین به صورت داوطلبانه و مردمی در این مسیر مشغول خدمات رسانی خواهند بود.

قائم مقام کمیته اجرایی ستاد اربعین شهرداری تهران اضافه کرد: در این مسیر حدود ۲ تن کیسه زباله بین موکب ها توزیع شده است که با آموزش های ارائه شده تلاش می شود زباله ها ذر این مسیر جمع آوری و به محل های دفن منتقل شود.

وی با بیان اینکه جمع آوری نخاله های ساختمانی پیش از آغاز مراسم پیاده روی در دستور کار ماموران شهرداری قرار داشته است افزود: این مسیر قبل از آغاز ایام زیارت از لحاظ زباله های ساختمانی و زباله های عادی کاملا پاکسازی و در اختیار موکب های مسیر قرار گرفته است.

قائم مقام کمیته اجرایی ستاد اربعین شهرداری تهران با اشاره به اقدامات زیباسازی در مسیر نجف به کربلا هم گفت: ۲۰ ابرپایه پرچم ۵۰ متری در طول مسیر نجف کربلا نصب شده و تصاویر شهدای حشد الشعبی نیز بر روی تیرهای مسیر نصب شده است.

    مهر

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false