از رئیس مجلس انتظار بیشتری داریم/ امیدوارم داور عادلانه قضاوت کند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، صمد مرفاوی در نشست خبری ظهر امروز این تیم  قبل از دیدار برابر استقلال تهران گفت: هفته گذشته مرد بزرگی را از دست دادیم که به گردن تک تک همه ما استقلالی ها حق زیادی داشت و زحمات زیادی برای ما کشید و یک مرد نجیب و دوست داشتنی بود که با رفتنش دل همه ورزشی ها را بدست آورد و امیدوارم که خداوند روحش را قرین رحمت کند.

سرمربی صبای قم در خصوص دیدار فردای تیمش مقابل استقلال تهران گفت: به احترام منصورخان پورحیدری در مورد استقلال صحبت نمی کنم و تنها می توانم بگویم که این تیم استقلال یک تیم بزرگ و قابل احترام است و خود من هم در این تیم هم بازی کرده ام و هم مربی گری و مجبورم فردا روبه روی تیم سابقم قرار بگیرد.

مرفاوی تاکید کرد: من اخلاقا، وجدانا، و شرعا به صبای قم تعهد دارم و تمام تلاش و کوشش خود را به کار خواهم بست تا این بازی را فردا به پایان برسانیم و به مرحله بعد از جام حذفی برسانیم.

وی در ادامه افزود: برای من فرقی نمی کند که استقلال بازیکن مصدوم دارد یا محروم و یا اینکه چه کسی مقابل ما به میدان نمی رود. ما استقلال را به خوبی آنالیز کرده و تمرینات خوبی هم بر اساس آنالیز استقلال انجام داده ایم و خوشبختانه برای این دیدار مصدوم هم نداریم و با انگیزه بسیار بالا فردا تنها به پیروزی برابر استقلال فکر می کنیم.

سرمربی صبای قم گفت: تیمی که هوادار نداشته باشد مثل صبا شرایط برایش سخت است و ما امیدمان اول به خدا و بعد به وجدان داوری است که بدون هیچ مسئله ای و بدون در نظر گرفتن میزبان یا میهمان قضاوتی عادلانه داشته باشد.

وی تاکید کرد: امیدوارم داور فردا وجدانا و عادلانه سوت بزند و شرایط را برای تیم میهمان سخت نکند و با تمرکز و آرامشی کامل و بسیار هوشیارانه بازی را قضاوت کند.

مرفاوی در خصوص قرعه کشی جام حذفی افزود: برای کسانی که قرعه کشی کرده اند احترام خاصی قائل هستم اما متاسفانه در یک گروه می بینیم که تیم های لیگ برتری باید با هم جدال کنند و در گروهی دیگر بازیها به مراتب آسان تر است.

وی ادامه داد: به نظر من جام حذفی باید بین تیم های لیگ برتر و لیگ یکی برگزار شود زیرا تیم های استانی یا به یکباره انصراف می دهند و یا آنقدر توانایی ندارند که در مقابل تیم های لیگ برتری دوام بیاورند و ما در جام حذفی شاهدیم که برخی تیم ها سه بازی  اولشان با تیم های استانی است و به راحتی صعود می کنند ولی برای برخی دیگر تیم ها چنین اتفاقی نمی افتد و من امیدوارم در سالهای آینده این مسائل در قرعه کشی جام حذفی لحاظ شود.

مرفاوی در خصوص مشکلات مالی صبای قم نیز گفت: این مشکل تنها مخص صبا نیست و همه تیم ها سالهاست که با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند اما با توجه به اینکه ما در استان قم هستیم و رئیس مجلس از این استان به مجلس راه پیدا کرده است و نمایندگان دیگری نیز از قم در مجلس حضور دارند و هر کدام مسولین بلندپایه ای هستند انتظار داریم که به تنها تیم شهر قم نگاه ویژه ای داشته باشند و به تیم آرامش دهند اگر چه در حال حاضر صبای قم آرامش دارد اما اگر این مشکلات ادامه دار شود مدیریت برای مسئولین صبا سخت خواهد شد.

سرمربی صبای قم در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان جدیدی را برای نیم فصل به خدمت خواهید گرفت یا خیر گفت: اجازه دهید ما قبل از هر کاری به تعهداتی که در نمی فصل اول به بازیکنان داده ایم عمل کنیم و آنها را از مشکلات مالی دور کنیم تا بعد به فصل نقل و انتقالات برسیم.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که وضعیت حامد لک به کجا خواهد رسید. با توجه به اینکه گفته می شود یک تیم صعودی بدنبال جذب او است افزود: وضعیت حامد لک کاملا مشخص است زیرا او با صبا قرارداد دارد و برای جدایی اش باید با مسولین به توافق برسد.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false