فرمانداری بابل قلعه منتقدان دولت! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

پایگاه خبری جامعه خبر/ معمولا نخستین دوره ریاست جمهوری روسای جمهور ایران زیاد باب میلشان نیست. سمایه گذاران و حامیان سیاسی برای کسب کرسی های مدیریت و وزارت سهم خواهی می کنند و رئیس جمهور مجبور است کابینه نه چندان دلخواه و استانداران نه چندان آشنا را منصوب کند. حتی گاهی اختبار انتصاب معاونان خود را هم ندارد!

برای همین معمولا پس از گذشت یک سال از انتصابات سر و صداها بلند می شود که فلانی مخالف دولت است یا اینکه اصلا صلاحیت ندارد و یا طرف پرونده قضایی سنگینی داشته است. همین می شود که در ۴ سال اول ریاست جمهوری هر رئیس جمهوری شاهد تغییرات متعدد در کابینه و بدنه دولت هستیم.

بعنوان مثال سال 1394 بود که فرماندار وقت بابل فرش قرمزی برای حضور محمود احمدی نژاد در این شهر پهن کرد و همین موجب برکناری اش شد. واکنش ها به این اقدام فرماندار حتی از سوی نمایندگان حامی دولت در مجلس هم شنیده شد. اما پس از برکناری رجب ملایی هئیت دولت محمدتقی عباسپور را بعنوان فرماندار جدید بابل انتخاب کرد. فردی که گفته می شود بیش از 34 سال خدمت دولتی دارد و مامور از آموزش و پرورش است. منتقدان فرماندار جدید حمایت فرماندار از نماینده منتقد دولت در مجلس و همچنین حاشیه هایی که در برگزاری یک یادواره شهدا رخ داده را بیان می کنند و مدعی هستند این فرماندار هم در لیست منتقدان دولت است اما آشکارا اقدام نمی کند.

تلاش خبرنگار جامه خبر هم با نجفی نماینده حامی دولت در مجلس شورای اسلامی برای پاسخگویی به این موارد بی نتیجه بود.

محمد تقی عباسپور پیش تر رئیس حسابداری آموزش و پرورش بابل، معاون مدیر کل تعاون استان قزوین، معاون مدیر کل تعاون استان مازندران، معاون شهرداری بابل، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران ، معاون اداره کل بازرگانی استان مازندران و مدیر هنرستان نوشیروانی بابل بود. 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false