«علی لاریجانی» فرد مورد اعتمادی برای ریاست جمهوری نیست - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
«علی لاریجانی» فرد مورد اعتمادی برای ریاست جمهوری نیست

پایگاه خبری جامعه خبر| سید هادی کسایی زاده: نیاز به نوشتن یادداشت نیست. علی لاریجانی در حوزه سیاست چندان ارزشی ندارد که بخواهیم در مورد او یادداشت بنویسیم. او هیچ جایگاهی نه در مجلس و نه در سیاست ندارد و نخواهد داشت. فردی اهل لابی های سیاسی و محافظه کار که بارها و بارها ثابت کرده و رسانه ای شده است.

در دوران ریاست او بر مجلس شورای اسلامی نقطه و نکته مثبتی از او برای خدمت به مردم ندیدیم یعنی خبری که بگوییم دم علی لاریجانی گرم فلان کار را برای مردم انجام داد. حالا در حوزه قانونگذاری را می گویم.

علی لاریجانی فقط داماد علی مطهری است و هیچ مورد خاصی ندارد که بتوان در لیست رجال سیاسی او را ثبت کرد و اگر وارد سیاست شده نخبگی خاصی نداشته است.

علی لاریجانی که با تیم اصولگرایان از قم وارد مجلس شد و 10 سال نان اسم و رسم علی مطهری و پدرش را می خورد بر کرسی ریاست مجلس تکیه زده و در سالهای اخیر برچسب حامی و پشتیبان دولت حسن روحانی را یدک می کشد و اینکه او تمام تخم مرغ هایش را در سبد حسن روحانی قرارداده مورد نقد هوادارانش است.

چنین روند و فرآیندی شاید لاریجانی را به صرافت انداخته تا با کوچ از اردوگاه اصولگرایان به سمت اصلاح طلبان خود را در قد و قامت یک گزینه قابل عرضه برای ریاست جمهوری جانمایی کند. همراهی رئیس مجلس در سال های اخیر با دولت یازدهم و در نهایت اصلاح طلبان در تصویب لوایح مهمی خود را نشان داده است.

تصویب 20 دقیقه ای کلیات و جزئیات برجام درسال 94، تنها از سوی کسی به نام علی لاریجانی می توانست انجام شود. با انتخابات مجلس دهم و راهیابی نامزدهای لیست امید به مجلس، لاریجانی با فراغ بال بازتری، آغوش خود را برای اصلاح طلبان گشود و در ائتلافی نانوشته با دولت یازدهم، یک سه قطبی قابل اعتلاء د ر مجلس دهم تشکیل داده اند. اصلاح طلبان، لاریجانی و نمایندگان حامی و دولتمردان، سه قطبی هستند که بسیاری از طرح ها و لوایح برای تصویب می بایست از مسیر آنها بگذرد.

در چنین فضایی، علی مطهری و مسعود پزشکیان از فراکسیون امید دو سال است که نواب رئیس مجلس هستند و این ترکیب تنها با لابی گری با علی لاریجانی چیده شده است.

من بعنوان خبرنگار حضور این فرد را در عرصه سیاست به صلاح کشور نمی دانم چون ایران در این برهه از زمان به مدیری درست و انقلابی و شفاف نیاز دارد و علی لاریجانی فرد مورد اعتمادی برای ریاست جمهوری نیست. او سوخته ترین مهره سیاسی ایران است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false