شهرداری تهران طبق قانون نباید بازنشسته استخدام کند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با الهام مرادی خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر در واکنش به قانون ممنوعیت به کار گیری بازنشستگان گفت: اولین کسی که این موضوع را در شورای شهر مطرح کرد من بودم. با وجود تصویب این قانون، به آن عمل نمی‌کنند. متاسفانه در دولت، نهادها و سازمانهای متفاوت هچنان این اتفاق میافتد.

علیخانی درباره علت تاکید بر ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در شهرداری تهران گفت: این یک قانون است و باید به آن عمل شود. علت تاکید بر آن این است که فضای کاری برای جوانان با انگیزه، پرشور و به روز باز شود. اگر همان سیستم بازنشستگی ادامه پیدا کند هیچ اتفاق جدیدی برای مملکت نمی‌افتد. امروزه ما در عصر خلاقیت و نوآوری هستیم. افراد بازنشسته هر ایده و خلاقیتی که داشتند به کار گرفتند. درحال حاضر باید از ایده‌های جوانان در اداره امور استفاده کنیم. استفاده از نیروی بازنشسته ظلم بزرگی به جوانان تحصیل کرده است که جلوی پیشرفت و ترقی آنان را می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: از نیروهای بازنشسته می‌توان در زمینه مشاوره برای جوانان استفاده کرد. چراکه افراد بازنشسته دارای تجارب زیادی هستند و می‌توانند جوانان را در تحقق اهدافشان یاری کنند.

علیخانی درباره استفاده ازنیروهای بازنشسته در شهرداری تهران گفت: در ارتباط با استفاده از نیروهای بازنشسته چه در شهرداری تهران و چه در هر نهاد و سازمانی قانون یک خط مشی تعیین کرده است. برای مثال افراد جانباز، مقامات وزراء، معاونین وزراء، شهردار تهران و… از جمله استثناتی هستند که حتی پس از بازنشستگی می‌توانند صاحب مناصب دولتی باشند. اما اگر افرادی که خارج از این استثناء ها هستند در شهرداری تهران به کار گرفته شوند به عنوان عضو شورای شهر حتما اخطار می‌دهم و پیگیری می‌کنم.

اخبار روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false