شاهکار جدید با «یوتاب»| بهره برداری از ساختمان های تهران را حرفه ای برعهده می گیریم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
شاهکار جدید با «یوتاب»| بهره برداری از ساختمان های تهران را حرفه ای برعهده می گیریم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر در کشور ایران متاسفانه سرمایه دارها پس از سرمایه گذاری در بازار مسکن و ساخت وساز برج ها وساختمان ها بناها را مستقیم بدون واسطه حرفه ای تحویل خریدار و مالک می دهند. در حالی که در کشورهای توسعه یافته ملک پس از ساخت تحویل شرکت های بهره بردار می شود که این شرکت ها حفظ و نگهداری بنا وساختمان را برعهده دارند.

شرکت یوتاب به مدیرعاملی سید احمد قائمی برای نخستین بار در کشور به طور تخصصی وارد این عرصه شده تا بر اساس استانداردهای بین المللی بهره برداری از ساختمانهای تهران را به طور پایلوت برعهده بگیرند.

قائمی اظهار کرد: برای این مهم 1.5 سال مطالعه و تحقیق کردیم تا بهترین خدمات را به مشتریان وصاحبان املاک ارائه کنیم. این مهم موجب می شود تا ساختمان های ایران پس از 15 سال فرسوده نشوند و دائم در حال رصد و نظارت و ترمیم باشند.

جزئیات و نحوه کار و برنامه های این شرکت به زودی در قالب استارتاپ و تبلیغات ویژه اطلاع رسانی خواهد شد. مشاوران  کارشناسان جوان ایرانی در کنار این شرکت برای تحقق این امر همسو بوده تا شعار سال که رونق تولید است را با حفظ درست و بهره برداری صحیح از بناها محقق کنند.

نکته قابل تامل این است که با اجرای این طرح و خدماتی که این شرکت ارائه می کند صاحبان برج های بزرگ دیگر نگران حفظ و نگهداری درست از بنا نباشد.

می توانید برای ارتباط با شرکت با شماره تماس 22094188 ارتباط برقرار کنید.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false