مدیر اتاق عقد غیرقانونی در جنت آباد خبرنگار را تهدید کرد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
مدیر اتاق عقد غیرقانونی در جنت آباد خبرنگار را تهدید کرد!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر پس از انتشار خبر لیست اتاق های عقد غیرقانونی در تهران یکی از مدیران این اتاق های عقد به طور مستقیم و غیر مستقیم خبرنگار این رسانه را تهدید به شکایت در مراجع قضایی کرد.

در این گزارش آمده بود که این اتاق های عقد غیرقانونی بوده و مجوزی از کانون ازدواج و طلاق ندارند. (گزارش را اینجا بخوانید)

در بند 2 این لیست آمده بود:

پیوند مهر افزا| جنت آباد شمالی – بالاتر از نیایش – نبش کوچه گل مکانی – بالای آبمیوه امیر – پلاک ۳۳۸ – واحد ۲/نوع تخلف: تاسیس سالن عقد و دخالت در امور ازدواج و تالاراداری بدون داشتن پروانه کسب

ابتدا یک خانم با لحن زشت و توهین آمیز بدون اطلاع از رسانه و قوانین مطبوعات با سردبیر سایت تماس گرفت و گفت: بر چه اساسی این خبر را منتشر کردید؟ سردبیر سایت گفت: مستندات نشان می دهد شما فقط ثبت شرکت دارید که فاقد وجاهت قانونی و مجوز رسمی است و کانون ازدواج و طلاق هم شما را تایید نمی کند. این خانم که مدعی بود وکیل دادگستری است خودش را نماینده حقوقی پیوند مهرافزا معرفی کرد و گفت: من شکایت می کنم.

سردبیر جامعه خبر گفت: بر اساس قانون مطبوعات ابتدا مجوز را نشان دهید و تکذیب کنید تا رسانه ای شود و سپس حق دارید شکایت کنید اما این خانم وکیل از دادن مجوز سر باز زد.

بعد از چند دقیقه فردی به نام چاووشی تماس گرفت و گفت من مدیر این اتاق خبر هستم. محترمانه می گویم از شما شکایت می کنیم.

سردبیر گفت: من مدارک را به قاضی ارائه خواهم کرد.

این واکنش ها در حالی است که اتاق های عقد غیرقانونی در تهران قارچ گونه در حال گسترش است و از کانون ازئواج و طلاق می خواهیم برای حفظ حرمت سردفتران با آنها برخورد کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false