سنت شکنی مدرن معلم فوتبال ایران - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر؛ مجید جلالی همواره از طرفداران سرسخت جوانگرایی در فوتبال بوده اما ورودی‌های پیکان در آغاز فصل باعث شد انتقادات زیادی به یارگیری مجید جلالی شود. ورود چند بازیکن باتجربه لیگ برتری به تیم پیکان سبب شد تا گفته شود، مجیدجلالی اعتقادی به حرف‌های خودش ندارد و بیشتر به دنبال کسب نتیجه است تا سازندگی در فوتبال.

اما معلم صبور فوتبال ما به کار خودش ادامه داد و اوایل پاییز در جلسه‌ای با بازیکنان امید پیکان، به آن‌ها اعلام کرد که عملکرد تک‌تکشان را زیر نظر دارد. عده‌ای بر این باور بودند که این جلسه جلالی فرمالیته بوده و همانند بسیاری از نمایشات رایج در فوتبال ایران به تاریخ خواهد پیوست اما حضور سرمربی تیم پیکان در بازی امروز امیدهای این تیم نشان داد توجه او به تیم‌های پایه جدی و مصرانه است.

برخلاف سنتی که در بین مربیان کشورمان رایج است، مجید جلالی خودش به دنبال جوان و استعداد می‌گردد و اینطور نیست که کنار زمین بنشیند تا فوتبالیست‌های آینده‌دار بیایند و خودشان را به او نشان دهند! مهدی ترابی جوان مستعد و ملی‌پوش کشورمان یکی از آن مهره‌هایی است که توسط مجید جلالی به فوتبال ایران معرفی شد. همچنین جذب امیرحسین کریمی 20ساله که باشگاه‌های سپاهان و گسترش‌فولاد تمایلی به نگه داشتن او نشان ندادند، خود بیانگر علاقه مرد باتجربه نیمکت پیکان به حضور جوانان در تیمش است.

با این حساب می‌توانیم امیدوار باشیم که توجه یک مربی لیگ برتری به بازیکنان کم سن و سال اما آینده دار، حداقل در یک تیم باعث سازندگی و شکوفایی خواهد شد و این مساله قطعا رونق بیشتری به آکادمی پیکان خواهد بخشید. برای مثال دو بازیکن تیم نوجوانان پیکان که در نایب قهرمانی نوجوانان کشورمان در آسیا از مهره‌های اصلی بودند حالا امید دارند توسط مجیدجلالی دیده شوند و این امید بدون شک انگیزه‌های آن‌ها را برای پیشرفت، بیشتر خواهد کرد.

باید از مجیدجلالی تقدیرکرد که برخلاف دیگران، به جای تجارت به دنبال استعدادیابی می‌رود و وقت خود را صرف دیدن بازیکنان پایه تیمش می‌کند. حالا می‌توانیم مطمئن باشیم که آقامعلم واقعا بر عملکرد تک‌تک بازیکنان امیدش نظارت دارد و چه‌بسا تیم‌های جوانان و نوجوانان را هم زیرنظر دارد.

قطعا این حرکت ارزنده مجید جلالی در وهله اول باعث منفعت باشگاه پیکان خواهد شد و پس از آن لیگ برتر و حتی فوتبال ملی ما از شاگردپروری معلم فوتبال ایران سود خواهند برد.

منبع: برنا

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false