سرما و کولاک در کشور شدت می گیرد/احتمال یخ زدگی معابر از فردا - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، ورود سامانه بارشی فعال در روزهای گذشته، بارش های شدید باران و برف را در بسیاری از مناطق کشور به همراه داشت، امروز هم در غرب و شمال غرب کشور، سبب ابرناکی، رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید می شود و در برخی مناطق بارش تگرگ پیش بینی می شود. در این روز با تقویت این سامانه، علاوه بر نیمه غربی کشور، دامنه های البرز، مرکز، شمال شرق و شرق کشور را هم در برمی گیرد که در مناطق مرتفع به صورت برف است.

همچنین امروز(سه شنبه) دما در نیمه شمالی کشور کاهش محسوس می یابد و در استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و نیمه جنوبی استان لرستان و از بعدازظهر شمال خراسان رضوی بارش ها ادامه پیدا می کند.

همچنین امروز وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در غرب و جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست. 

ناپایداری ها روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی جدید در نیمه شمالی در شمال غرب و سواحل غربی خزر به صورت برف و باران ادامه پیدا می کند و در جنوب شرق کشور نیز بارش پراکنده پیش بینی می شود.

از روز چهارشنبه افت شدید دما در اغلب نقاط کشور شدت می گیرد و احتمال یخ زدگی معابر و جاده ها وجود دارد. این کاهش دما بین ۵تا ۱۴ درجه پیش بینی شده است از این رو سازمان هواشناسی نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها دراستانهای هشدار داد و از رانندگان در جاده های کوهستانی و برفگیر خواست تا تجهیزات ضروری را همراه داشته باشند.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false