ساعت پخش سریال‌های رمضانی مشخص شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سریال‌های «سر دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی از شبکه یک، «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی از شبکه دو و «رهایم نکن» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور از شبکه سه پخش خواهند شد.

«سرّ دلبران» در شبکه یک سیما

سریال «سرّ دلبران» به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی از پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت) ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت.

«پدر» در شبکه دو سیما

سریال «پدر» به تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی در شب‌های رمضان هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما به روی آنتن می‌رود و تکرار آن ۹ صبح، ۱۶:۱۵ و ۳۰ دقیقه بامداد خواهد بود.

«رهایم نکن» در شبکه سه سیما

سریال «رهایم نکن» در ۲۸ قسمت به تهیه‌کنندگی علی پورکیانی و کارگردانی محمد مهدی عسگرپور از چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت ماه) ساعت ۲۰:۴۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.   

«۳۰سریال» در شبکه چهار سیما

«۳۰ سریال» نیز با نمایش و تحلیل ۳۰ سریال شاخص رمضانی ویژه برنامه دیگری از شبکه چهار سیماست که گروه ادب و هنر آن را برای پخش در ساعات عصرگاهی ماه رمضان تدارک دیده است. این برنامه در ۳۰ قسمت در مدت زمان ۹۰ دقیقه به تهیه‌کنندگی حسین مروی تولید می‌شود و قرار است ۳۰ سریال شاخص رمضانی که از سال ۱۳۸۰ تاکنون پخش شده، بررسی شود.

«زیرزمین» در آی فیلم 

مجموعه تلویزیونی «زیرزمین» که ماه رمضان سال ۱۳۸۵ از شبکه سه سیما پخش شد، در باکس ساعت ۱۶ آی‌فیلم فارسی قرار گرفت.

ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false